IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

15 факта за най-желаната Toyota в историята

От "Бързи и яростни" до драг рекордите, четвъртата Supra заслужено е легенда

Когато кажем "Supra", почти никой не си представя текущото пето поколение на японския модел, което е на практика леко трансформирано BMW Z4 и се прави на същата поточна линия в завода на Magna Steyr в Грац, на която и баварският му братовчед.
 
  
Toyota Supra
  
    
И също така никой не си спомня за първите две генерации, родени през 70-те и 80-те, които бяха просто модификации на тогавашната Celica. Третото поколение (A70), дебютирало през 1986 вече като напълно отделен модел, заслужава своето място в историята. Но въпреки това девет десети от автомобилните фенове при името Supra си представят именно четвъртата генерация - А80, произвеждана между пролетта на 1993 и лятото на 2002 година.
За огромното мнозинство това е колата, карана от Пол Уокър в оригиналния "Бързи и яростни". Но за истинските познавачи Supra IV е прочута най-вече с легендарния 2JZ - може би най-великия двигател, създаван някога от Toyota.
    
   
15 факта за митичната Supra (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #20
    11 rate up comment 0 rate down comment
    До 20 ( преди 2 седмици )
    Колега, спориш с индивид,който живее в Студентски град, носи официален анцуг и се подписва с печатни букви. Това е безсмислена загуба на време :) Иначе хубава машина е супрата. Жалко, че алчността я ликвидира, както и много други
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    щото младежите са скъсаняци с три лева в джоба :D но това е твърде сложна концепция сигурно за твоя капацитет
  • #18
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Симпатяга, не може никой да убедиш ,че скучните седани от Гервмания са мечта за някой друг освен над 30 годиншни чичовци. Младежките коли са спортните купета от Япония или САЩ.
  • #17
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Аз доколкото съм видял в *** махали не карат хонда и тойота,а бмв и мерцедес,както и в Албания. Японски коли се карат в богати държави или в най-труднодостъпните.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    "5-токласници" може да напише единствено субект, който не е успял да стигне и до втори клас. Но в Столипиново, Филиповци и другите квартали с фенове на Нисан и Хонда това е може би разбираемо
  • #14
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Ами LFA не е ширпотреба като бмв за всеки бивш голфаджия. За разлика от евтинките бмвенца Lexus LFA струваше 400 000$ и беше предвиден като бутикова кола в 500 броя. Затова цените й растат,а не падат с годините, тоест тези лексус ще стават по-скъпи,защото са инженерно изкуство,докато бмветата ще стават по-евтини и ще си ги купят в България.
  • #13
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Разни избрани класацийки за 5-токласници не ме вълнуват. Всеки млад човек харесва японски спортни бегачки,а не немски седан на дядо си. Няма БМВ в историята на марката до днес,което да е по по-бързо от Nissan GTR,Lexus LFA, Honda NSX.
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    "... че и G-TR най-после ще иде там, дето отдавна му е мястото" Би ли споменал защо според теб на GT-R му е там мястото?
  • #11
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Бе те неслучайно са толкова успешни, тия японски легенди. Супра - катастрофални продажби, спряна 2002, върната 20 години по-късно като BMW Z4. Lexus LFA вече не съществува и не знам дали успяха да направят и 500 бройки. А при финансовите резултати на Нисан мисля, че и G-TR най-после ще иде там, дето отдавна му е мястото