Пускането на един продукт под различни емблеми е принудителна мярка и необходимо зло за популяризирането на нов модел с цел привличане на по-широка аудитория. Понякога обаче нещата излизат от контрол и се появяват някои истински недоразумения, от които дори техните производители започват да се срамуват. Точно такива са моделите в следващата подборка, съставена от изданието Motor. Те са създадени именно с идеята да привлекат повече клиенти, но в повечето случаи това не се получава. И докато техните оригинали остават в историята благодарение на успехите си, те са нещо, за което малцина искат да си спомнят.
Моделите с чужда емблема, с които никой не се гордее (ГАЛЕРИЯ):
Aston Martin Cygnet/Toyota iQ
В крайна сметка, новият продукт се оказва неуспешен, като през периода 2011-2013 година от него са продадени едва 300 бройки (Aston Martin планира да продава по 4000 на година). В скромния тираж място намира дори уникален екземпляр направен по поръчка, който получава 4,7-литров V8, скоростна кутия, елементи от окачването, спирачки и колела от Aston Martin Vantage S.
В крайна сметка, новият продукт се оказва неуспешен, като през периода 2011-2013 година от него са продадени едва 300 бройки (Aston Martin планира да продава по 4000 на година). В скромния тираж място намира дори уникален екземпляр направен по поръчка, който получава 4,7-литров V8, скоростна кутия, елементи от окачването, спирачки и колела от Aston Martin Vantage S.