Пускането на един продукт под различни емблеми е принудителна мярка и необходимо зло за популяризирането на нов модел с цел привличане на по-широка аудитория. Понякога обаче нещата излизат от контрол и се появяват някои истински недоразумения, от които дори техните производители започват да се срамуват. Точно такива са моделите в следващата подборка, съставена от изданието Motor. Те са създадени именно с идеята да привлекат повече клиенти, но в повечето случаи това не се получава. И докато техните оригинали остават в историята благодарение на успехите си, те са нещо, за което малцина искат да си спомнят.
Моделите с чужда емблема, с които никой не се гордее (ГАЛЕРИЯ):
Buick Regal/Opel Insignia
През 2004 година Regal изчезва от гамата като модел с предно предаване, но през 2008 година петото поколение на модела се появява в Китай. Година по-късно стъпва и на пазара в Щатите, като все пак има и някои различия в сравнение с автомобила на Opel. Например, на германския модел не се поставя 2,4-Митров мотор Ecotec, който се поставя на канадската версия на Regal.
През 2004 година Regal изчезва от гамата като модел с предно предаване, но през 2008 година петото поколение на модела се появява в Китай. Година по-късно стъпва и на пазара в Щатите, като все пак има и някои различия в сравнение с автомобила на Opel. Например, на германския модел не се поставя 2,4-Митров мотор Ecotec, който се поставя на канадската версия на Regal.