Пускането на един продукт под различни емблеми е принудителна мярка и необходимо зло за популяризирането на нов модел с цел привличане на по-широка аудитория. Понякога обаче нещата излизат от контрол и се появяват някои истински недоразумения, от които дори техните производители започват да се срамуват. Точно такива са моделите в следващата подборка, съставена от изданието Motor. Те са създадени именно с идеята да привлекат повече клиенти, но в повечето случаи това не се получава. И докато техните оригинали остават в историята благодарение на успехите си, те са нещо, за което малцина искат да си спомнят.
Моделите с чужда емблема, с които никой не се гордее (ГАЛЕРИЯ):
Buick Regal/Opel Insignia
General Motors надминава себе си при бейдж-инженеринга, след като дава легендарното американско име Buick Regal на леко променен Opel Insignia. Странното в случая е, че този модел няма никакво отношение към германската марка. Той се появява през 1973 година, а през 80-те години получава "зли" модификации като Grand National/GNP с турбокомпресор.
General Motors надминава себе си при бейдж-инженеринга, след като дава легендарното американско име Buick Regal на леко променен Opel Insignia. Странното в случая е, че този модел няма никакво отношение към германската марка. Той се появява през 1973 година, а през 80-те години получава "зли" модификации като Grand National/GNP с турбокомпресор.