fallback

10-те най-надеждни дизелови мотори с Common Rail - I част

От пионера Fiat до Nissan, тези агрегати могат да прослужат дълго и без излишни разходи

Ако се съди по статистиката за регистрациите на МВР, цели 47.5% от автомобилния парк в България е на възраст над 20 години, и още около 25% - между 15 и 20 години. Това е рекорден показател в ЕС, и чест повод за хора с определени нагласи да се вайкат колко сме зле (друг въпрос е, че заради липсващата система за претопяване на стари коли МВР още води на отчет безброй машини, гниещи от десетиетия по задните дворове).      Акумулиращата горивна система с високо налягане, или Common Rail, се наложи в последните две десетилетия най-вече от екологични съображения. Първоначално сложното й устройство будеше скептицизъм, но с течение на времето много от тези двигатели се доказаха като достатъчно надеждни         Но срамно ли е наистина да се карат стари автомобили? Много малко са страните по света, в които автопаркът е преобладаващо нов. В Европа има много страни, където над 20-годишните коли са мнозинство: такива като Испания или като новото икономическо чудо Естония. Дори в богата Финландия делът на над 20-годишните е цели 25 на сто. Освен това средната възраст на автопарка в Европа расте от година на година - директен ефект от затягането на екологичните норми, което вдигна цените на колите драстично в последното десетилетие. И отново доказа какво се случва, когато чиновници решат да налагат технологични решения.

Ясно е, че автомобилите, произведени между 2000 и 2010, ще са основната част от българския автомобилен пазар в близките няколко години. Затова ще ви  предложим една класация на най-надеждните бензинови и дизелови агрегати от тази епоха. И ще започнем с дизелите.   Втората част на класацията можете да видите тук.       10-те най-надеждни Common Rail дизела - I част (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #29
    Личко ( преди 3 години )
    Къде забравихте D5 на Volvo
  • #28
    Не забравяйте ( преди 3 години )
    60% от автомобилите се развалят от неправилен монтаж!?
  • #27
    2.2 нисан ( преди 3 години )
    Имал съм 2.2 примера от 2002 закупена 2006 ремап 2009 на 204 к.с. 10години я карах 560 000 не съм сменял турбо нито нещо по двигателя само по укочване матовик и съединителя. Двигателя е много здрав вогове и бмв и проведе смешни по светофарите 0 до 100 7.2 до 8 макс зависи от гумите и настилката
  • #26
    Хюндай ( преди 3 години )
    Имам 6 героя от марката от 1.6 до 3.0 мотори само дизели. H1 камиона е на над 1 мил. км. Имам и30 на над 800 хил. Соната на 500 хил. и т.н. Никви ремонти, само редовно обслужване, тия коли са *** чуковете!
  • #25
    Мъгла ( преди 3 години )
    1.9 cdti на Vectra C, който си е италиански 100%!
  • #24
    анонимен ( преди 3 години )
    Volvo d5 от 140 до 215 която и версия да е няма да сгрешиш.
  • #23
    Жоро ( преди 3 години )
    Volvo 2.4 d 5 цилиндъра 180кс 2008г.от 0 до 100 - 7.8секСкромно, но сигурно
  • #22
    Джаки ( преди 3 години )
    Няма по надежден съвременен дизел от жтд то на фиат алфа, немци, френци и японци, може и да могат, но да не искат да достигнат подобен резултат
  • #21
    Kick ( преди 3 години )
    Най здрав дизел е на алфата, но 1.9, 2.4 имат проблем с главите, особено 200к.с
  • #20
    Хо хи ( преди 3 години )
    Нов внос от Дойчия викАш)))))
fallback
Последни