IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Електрошок: Всички модели на ток, които идват до две години (II част)

От Citroen с максимална скорост 45 км/ч до електрическата версия на... Mercedes G-Class

Вече два пъти сме правили този опит да съберем на едно място всички задаващи се електрически коли в близките две години. Проблемът е, че ситуацията непрекъснато се променя. От една страна, Covid-19 отложи доста премиери. От друга, щедрите субсидии за електромобили в Европа ускориха други. А борсовият бум на електрическите стартъпи означава, че непрекъснато на сцената се появява и някое ново име. Eдно обаче е сигурно: през следващите по-малко от две години на пазара ще излязат повече електрически модели, отколкото за предишните двайсет. Нека видим онези от тях, които изглеждат сигурни. След първата част на нашата подборка, идва време и за втората.
  
  
Електромобилите, които се задават - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #25
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Някои неща ( преди 8 месеца )
    Ел. двигателят има общо 2 чарка (ротор и статор) и само една движеща се част - ротора, който даже няма и тpueнe, защото се задвижва от силови полета. Е, какво да му се счупи? Та това е ако е с керамични лагери е вечно. Освен това, ток можеш да си произведеш сам - Ioniq 5 даже има соларен таван, който генерира 2000 безплатни километра годишно+безплатен, постоянно включен климатик в жегите. Докато петролен кладенец и рафинерия никой няма.
  • #24
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 8 месеца )
    единственият откровен крадец между представените модели е рено! Откъде пак краде ли - разбира се от Нисан.
  • #23
    4 rate up comment 2 rate down comment
    електрофен ( преди 8 месеца )
    Реното е супер ще избие рибата
  • #22
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Единственият некомпетентен тук си ти ако мислиш че направата на батерии ще реши нещо
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    21 - Ти явно с кирка и лопата си изкарваш прехраната, което обяснява некомпетентността ти по такива теми.
  • #20
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Някой от вас знае ли как се копа Никел или си приказвате наизуст
  • #19
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Ти уред ли си ( преди 8 месеца )
    Ама с една туба бензин отиваш до Нигер а с тая електричка къде?ДВГ е безсмъртен
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    от 15 ( преди 8 месеца )
    До всички по-долу - надявам се да сте прави, дано. Всички това искаме, но само времето ще покаже.
  • #17
    9 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 8 месеца )
    Абсолютно съгласен съм, че няма как ел. колите да се чупят по често, просто защото компонентите им са в пъти по малко, да не говорим, че по задвижващият агрегат няма изобщо триещи се части! Наскоро в Ecars имаше статия за Тесла 3 на 160 000км. със загуба на капацитета на батерията в рамките на 5%, това за настоящите батерии! Бъдещите с твърд електролит при зареждане в диапазона 20-80% теоритично може и милион километра да ги караш преди да ги върнеш за рециклиране!
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Софтуерните упдейти не са нужни колкото ремонта ако ти се счупи двигателя. Както сега имаш телефон който може да работи и без ъпдейти и ел. колите ще са така. Колкото и да искат производители няма да могат да направя ел. коли толкова чупливи че подръжката им да стигне на тези с ДВГ.