IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-продаваните коли в Европа от 1972 до днес

Помните ли кой модел беше на върха, когато бяхте абитуриенти?

Спомняте ли си коя беше най-продаваната кола в Европа миналата година? Вероятно да. А в годината, когато бяхте абирутиенти? Или в годината, когато бяхте в първи клас?
 
  
Opel Kadett
Opel Kadett бе един от бестселърите на 80-те и няколко пъти завърши втори в Европа, но така и не се добра до първото място
     

Този поглед към историята на продажбите на Стария континент е като носталгично пътуване във времето и спомен за автомобили, за които някога (когато в България най-продаваните автомобили бяха Москвич и Лада) само сме си мечтали. Нека да видим европейските бестселъри за всяка година от 1972 насам. А утре ще ви покажем същата статистика и за американския пазар - просто като напомняне, че що се отнася до автомобилите, това не са два континента, а две различни планети.
    
    
Най-продаваните коли в Европа от 1972 до днес (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #6
    28 rate up comment 1 rate down comment
    бай Кольо ръждата ( преди 3 години )
    Да допълня #5:88-а гамата например на ФВ за Европа:Поло, Голф, Пасат и нишов модел - Широко. Сега: Ъп, Поло, Голф, Пасат, Артеон, Туран, Т-Крос, Т-Рок, Тигуан, Туарег, АйДи3 и АйДи4.И при другите производители е горе-долу така. При някои моделите им са с под 10 сантиметра разлика в дължината, избор да има.
  • #5
    45 rate up comment 1 rate down comment
    до 4 ( преди 3 години )
    Ами защото преди всяка компания имаше по 3 до 5 основни модела, а сега има по 12 или даже 20. Иначе пазарът днес е два пъти по-голям, отколкото през 90-те
  • #4
    13 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    На мен друго ми е интересно. Защо преди са продавали по 700 000 коли, а сега няма и по 300 000?
  • #3
    37 rate up comment 7 rate down comment
    Алекс ( преди 3 години )
    В Ганюланд не се карат колите на Европа - 208, Клио, Сандеро, Фиеста, Корса, Поло, Суифт, Ярис, и20, Фабия и т.н. това са МПС-та за загубеняците от запада. Едно мреме бяха Фиат Уно и Ритмо, Пежо 205, Рено 5 и Рено 11, Форд Ескорт и Фиеста, Фолксваген Голф 1 и 2, и т.н. Даже русите кифли тук карат джипове, какво остава за мачовците и разбирачите. Да си ги карат джендърята от ЕС. Ние искаме 6 цилиндъра над 200 к.с. да изпушим и да издушим всички останали.
  • #2
    27 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    хехе, къде си бе, баш майсторе. А прави ли ти впечатление, че само през 1972 Фиат само от един модел е продал с 50% повече бройки, отколкото бяха всичките автомобили по пътищата в НРБ-то през 1989 година? каруцари
  • #1
    10 rate up comment 38 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До тук за прехваленият ви Запад , Средата на 70-те години най-продаван е автомобил от 40-те години , като към това прибавите и ситроена на монахините от оня филм с Луйс дьо финес и ми става ясно каква мизерия е царяла в мечтаните страни.