IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Двигателят със сух картер не е само за състезателни коли

Този тип мотори си имат както предимства, така и недостатъци

Границата, която разделя състезателните автомобили и най-бързите и най-ефективни спортни модели за обществени пътища понякога е много тънка, тъй като двата тима машини споделят много еднакви технологии. Те са създадени за пистовите коли, но са често приложими и в по-масови сегменти.

Една от тях е така нареченият "сух картер" - система за смазване, създадена да поддържа двигателя в перфектно състояние дори при висока скорост и чести ускорение. Това обаче не е единственото предимство на тази технология.

Какво трябва да знаем за двигателя със сух картер (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    И идва електромоторът и забравяме за картери, ауспуси, клапани, валове, сегменти, бутала, свещи, подгряване на двигател, скоростни кутии с 5 до 10 предавки, съединители, старт/стоп системи и дори и накладките започват да изкарват по над 350 хил км. И всеки бюджетен контейнер започва да прави 0-100 за под 10 секунди.
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Accusump, върши същата работа.
  • #3
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Как така сух картер, пък всъщност е мокър, но на друго място.. Някой ако може да разясни като хората за какво изобщо иде реч
  • #2
    28 rate up comment 5 rate down comment
    „„„ ( преди 8 месеца )
    карах едно а4 б6, 2 литра бензин, картера беше сух всеки 1000 км
  • #1
    13 rate up comment 1 rate down comment
    //// ( преди 8 месеца )
    Някои хора смятат все още, че времето 0-100 определя автомобилът. Една кола не е сами това....