IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi поема в обратна посока при електромобилите

Германският производител ще намалява пробега им, вместо да го увеличава

Съвсем наскоро изпълнителният директор на Audi - Маркус Дюйсман, обяви на всеослушание, че преминаването към електрически силови агрегати е неизбежно. Неговата компания планира до 20 години да започне да произвежда само електрически автомобили и е логично да се предположи, че ще се опита да увеличи максимално пробега им с едно зареждане.


Audi e-tron GT


Оказва се обаче, че в Audi смятат да направят точно обратното. В интервю за изданието Roadshow шефът на компанията заяви, че бъдещите модели на Audi с електрическо задвижване ще бъдат с "все по-малък пробег".

"Не смятам, че поставянето на мощни батерии, които ще осигурят пробег от 1000 км с едно зараждане, ще се превърне в тренд за индустрията. Развитието на инфраструктурата за зареждане на електромобили ще направи подобно нещо напълно излишно", обоснова се Дюйсман.

Според топ-мениджъра, с течение на времето капацитетът на батериите за електромобили ще започне да намалява, като това ще позволи намаляване както на теглото, така и на цената на превозните средства на ток. Дюйсман допълни, че до края на десетилетието Audi ще представи 20 напълно нови електрически модела, както и 10 хибрида.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #25
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Тесла ( преди 2 месеца )
    Нормално е да го каже, след като не могат да направят батерия която да издържа пробег 1000 км и Тесла ги изпревари с 10 години, а Мъск не им дава технологията.
  • #24
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Дамян ( преди 2 месеца )
    Аз със моята електричка минавам 250 км. преди да заредя и ми е напълно достатъчно.За безплатно гориво толкова,а вие чакайте да стане платено за да минавате по 1000 км.
  • #23
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    120-140 имате предвид мили защото ако е 120-140 км.ч. е време да слезете от автомобила и да се запътите към кварталната градинка да играете петанг табла шах белот а не да се мотате по пътищата и да правите навалица
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    погледни коя година сме ауди имат самоуправляемо шаси
  • #21
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ще могат ли да завиват ?
  • #20
    18 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Според мен 1000км. с едно зареждане е идеалния вариант. Естествено, по-марка батерия носи, по-бързо зареждане, по-ниско тегло и цена а по-ниското тегло води до по-горяма динамика и управление, но дори да тръгнат в тази посока Ауди, минимума пробег трябва да е поне 500км. По-малко от това, няма да е добре за потребителя.
  • #19
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    А бе кви Веита бе панели и тн.Панела и без тва преобразува към 15-20% а ако завали сняг пясък или нощ оиде коня.А перката кати задуха як вяръе или замръзне айде ъ тъча.Аеца е работата.
  • #18
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Az ( преди 2 месеца )
    Автономията е хубаво нещо , като я избягват определено ме разочароват . Държат на по-евтини автомобили ? Копират идеологията на Форд . Жалко , че тръгват по този път . Немското качество скоро ще е израз от историята .
  • #17
    17 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    №12 - ти за 600км, на всеки 100 искаш да пикаеш, ядеш, с...? Ти на път ли си тръгнал или на кръчма? Какво ти пречи обсега на батериата да спираш пак? Франкфурт - Будапеща (900км) ги минавам за 7-8ч, без да спирам и нямям проблем с това и определно не ме блазни алтернатива да спирам на 200км принудително за 1ч поне.
  • #16
    4 rate up comment 9 rate down comment
    До кк ( преди 2 месеца )
    Хората умряха , защото отказаха 30 гигавата (15 пъти мощността на АЕЦ Козлодуй) газови и въглищни централи и една газова централа. Плюс няколко скъсани далекопровода. Въпреки няколко замръзнали вятърни турбини, общата мощност на останалите е била повече от очакваното. Така че проблемът не е бил във ВЕИ, а точно обратното. Провалиха се "сигурните" въглищни, газови и атомни централи.