IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla се провали на независими тестове за пробег

Изследване показва реално колко изминават различните електромобили

Авторитетното американско автомобилно издание Edmunds.com публикува резултатите от собствени изпитания за пробега на електромобили, предлагани на пазара. Любопитно е, че повечето от тестваните машини успяха да изминат повече от обявеното от производителя, изчислено по метода EPA, използван в САЩ. Всички модели на Tesla обаче се провалиха на теста.


електромобили - зареждане


Методиката на изчисления EPA се счита за една от най-строгите. Всъщност обаче, това са изпитания на стенд по предварително зададена програма. А това означава, че производителите могат да настроят техниката по конкретна програма и съответно резултатът се разминава с реалността.

В Edmunds са действали по най-простия метод – сложили са шофьор в колата и той е изминал конкретен маршрут, от който 60% е в населено място и 40% извън града. Когато електромобилът е показвал, че остават 10 мили до пълното разреждане на батерията, изпитателите просто да спирали. И крайният резултат е изчисляван по реално изминатите мили и остатъчния запас от пробег на бордовия компютър.

Колко реално харчат електромобилите (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До 8,това в стаята закачен на жици е фантасмагория за тези тестове,важно е на пътя какво реално ще покаже,в града,по магистрала с макс. разрешена скорост и смесено. Те от Тесла бяха минали 1500 км за 24 часа с едно зареждане,а аз тези ги минавам за 12-15 часа.
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    От този тест виждам че само Хюндай Йоник има по-нисък разход от Модел 3. Така че никак не е лош теста.
  • #23
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    няма нищо по неприятно в един автомобил от несигурността да не стигнеш от точка А до точка Б и ако стигнеш да няма къде да заредиш при положение че електричеството е навсякъде около теб усещането е като да си в океан и да си жаден и да не може да пиеш от водата това е живота в света на електромобилите липса на всякаква обществена - държавна политика за екологичен транспорт това е проблема на електроавтомобилите частните икономически лобита са по влиятелни от обществения интерес
  • #22
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Веднъж ми се случи да остана с малко заряд в батерията на моята Тесла 3. По данни на колата щях да стигна само на няколко мили от дома, но в действителност компютъра на колата започна постепенно да изключва различни системи които гълтаха допълнително ток и да ме уведомява за това. Накрая изключи и климатика. В крайна сметка когато се прибрах в къщи компютъра показа че имам още 17 мили пробег. За това се чудя колко ли мили биха изминали ако са продължили да карат а не са спряли на 10%.
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    TSLA ( преди 3 години )
    До агент #25: в психологията има едно нещо, дето се вик проекция. Прочети за него ;)
  • #20
    7 rate up comment 5 rate down comment
    до 9 ( преди 3 години )
    И ти не си се качвал в кола на ток за повече от един следобед. Познанията ти по батерии тук не важат. Причините са 2: BMS и automotive class battery cells. За днес толкоз! А колкото до Теслата, тя ти изписва "stay below XX kph" демек каква скорост да поддържаш, за да стигнеш накъдето си тръгнал. Освен тва те насочва ако се налага през зарядна станция. Ти само караш. Умна машина! По-добра за дълъг път няма. Особено западно от Сърбия. Това са фактите. Другото са дрън-дрън ярина!
  • #19
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До 7 ( преди 3 години )
    9 души, които не са стъпвали в кола на ток, са ти гласували доверие на измислиците. Като минеш едни 30-50 хил. км във всякакви условия и сезони, тогава сядай и пиши по темата. А за останалите - 0 в колите на ток НИКОГА не е нула. Имат "реален" и "използваем капацитет". Винаги има буфер, който не можеш да изчерпиш и това гарантира тези 8 години на всяка автомобилна батерия на пазара.
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    г-н Петър Вучков /во ( преди 3 години )
    Субект Тинтири, простеете, простеете!
  • #17
    8 rate up comment 5 rate down comment
    TSLA ( преди 3 години )
    В тая статия ли трябваше да е провала, че не разбрахме :D Колата с най-голям пробег на пазара. Е още много такива провали да има :D
  • #16
    2 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Само селско Алуди може да се провали във всички тестове на света.*** на ***.