IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Петгодишно Audi: какво трябва да знаем при покупка

Премиум от 2015 може да струва колкото нова малолитражка - но крие и някои капани

Цените на новите автомобили са жертва на много мощна инфлация в последното десетилетие и вече сума от порядъка на 25-30 хиляди лева стига само за базови версии на малки градски модели. Немалко хора преценяват, че при тази ситуация биха предпочели употребяван автомобил от по-висок клас и по-престижна марка - на възраст между 3 и 5 години. Тогава ресурсът на основните агрегати все още не е изчерпан, но от първоначалната солена цена е отпаднала около една трета.
 
  
Audi втора ръка
  
   
В такава политика има логика, разбира се, но все пак потенциалните купувачи трябва да имат едно наум: първо, разходите за поддръжка на автомобила, към който са се насочили, са доста над тези за по-скромните нови модели. И второ, етикетът "премиум" съвсем не гарантира високо качество на всички компонентни - дори и в скъпите сегменти има проблемни двигатели, скоростни кутии и други възли, и е добре човек да ги отбягва. Експертите от ZR са съставили списък с препоръки при покупка на 3- до 5-годишно Audi, и тук поместваме част от тях, които са адекватни за българския пазар.


5-годишно Audi - какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):


 

 

0 от 500
  • #29
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Я отвори мобиле и виж цените, съпостави GLE, Х5 и Q7 и виж цените, абе как можеш само да лъжеш бе човек. Аз когато си избирах адито, тъй като щях да броя над 100 бона пробвах и трите модела. Мерцедеса най-шумен и тромав, на всичкото отгоре се заклаща в завой. Аудито бе най-безшумно в купето, най-бързо ускоряваше, изключително стабилно в завоите, няма клатене, нищо, 7 седалки и най-голям багажник. Е какво да избера? По-тромаво, шумно и клатещо се, защото кмета на ващо село казал Мерцедес?
  • #28
    2 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Старо Ауди е 100 пъти по-добре от нова малка бричка. Цените на части и труд не са толкова стряскащи, каквито ни ги предсавят. Вземете си и няма да съжалявате.
  • #27
    0 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Тъй като никога не си имал Ауди може да споделяш измишльонтиини. Аз обаче като човек, притежавал и Ауди и много Аудита преди това, мога да кажа че са много надеждни. Не коментирам коли на по половин милион километра, каквито явно караш. Вече писах, че сега карам вече 4г. Q7 2016г. и нито един ремонт нямам, веднъж смяна на перата на предните и задна чистачки и това е, крушка не ми е изгоряла, то всичко е лед.
  • #26
    9 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Audi се купува когато не може да си позволиш бмв или мерц - това е известно на всички.
  • #25
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Точно пък ауди 2ра употреба. За Аудитата е известно, че са евтини сравнено с другите немски марки ако ги купуваш нови но това веднага се компенсира от ремонтите и по-скъпите части. Ако искаш надежност - мерцедес но ако се счупи нещо - доста скъпо. БМВ са малко по-чупливи от мерцедес но пък ремонтите и частите са най-евтини. Ауди е най-лошата комбинация за кола 2ра употреба.
  • #24
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Коли втора употреба от български автокъщи не се купуват. Нашите избират внимателно най-евтиното в европа, което е и обикновенно най-счупено и го внасят. Забележете че където свършват цените на българските автокъщи от там започват цените в германия. Има добри коли в Германия но те не се внясят в БГ. Това да си купиш кола от горубляне трябва да си полу-умен.
  • #23
    9 rate up comment 0 rate down comment
    м даааа ( преди 4 седмици )
    Това за навигацията може да го твърдят хора, на които не им се е налагало да пътуват 10-12 часа и телефона да започне да "пуши" и точно в 2 през нощта да изгасне . Карам кола с навигация от 2015-та и след 2 пътувания из цяла Европа и единствените несъответствия бяха новата магистрала от Румъния за Унгария и тези в Бг.
  • #22
    1 rate up comment 7 rate down comment
    До то тоя пад мен ( преди 4 седмици )
    Аз карам 4 години Q7 модел 2016г. 3.0 дизел, вече е на 112 000км. и не съм правил ремонт нито веднъж на двигателя, имай предвид че съм му направил и ремап на РЕВО за да го вдигна на 340к.с. и не е мръднал, тия легенди че били на 30 000 за ремонт, може да ги разправяш на баба си на село. Не само, че не съм правил ремонт на двигателя, но не съм правил абсолютно никакви ремонти, освет консумативи и обслужване, дори не сменям маслото на 10 000км. а на 25 000км. на толкова ми казват от сервиза.
  • #21
    13 rate up comment 0 rate down comment
    80 ( преди 4 седмици )
    Ауди някога бяха нещо. Сега са премиум пластмаса. 3.0 tdi моторът на новите audi издържа по 30000 км преди ремонт на инжектори и турбо. А 4.0 tfsi задължително хвърля валове, защото гърбиците са нитовани, а не изляти. Обслужване за масло и филтри започва от мин 500 лв в порше запад. Накратко ще си карам 80-та. Ново ауди и 20 годишна жена не искам. И двете са лъскави ипретенциозни черни дупки за парите ми.
  • #20
    8 rate up comment 0 rate down comment
    до дасвелт ( преди 4 седмици )
    Ами нормално, няма как една кола в Германия да струва 10к евро (примерно) като гледаш обявите пък тук да стрва 9к след доставка и печалба на прекупвача. Подобни несъответствия съм забелязал и в Силвър стар 2 коли на еднакви години и километри по-евтината идва с немска книжка и без гаранция. А по скъпата е българска с гаранция. Познай защо.