IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Петгодишно Audi: какво трябва да знаем при покупка

Премиум от 2015 може да струва колкото нова малолитражка - но крие и някои капани

Цените на новите автомобили са жертва на много мощна инфлация в последното десетилетие и вече сума от порядъка на 25-30 хиляди лева стига само за базови версии на малки градски модели. Немалко хора преценяват, че при тази ситуация биха предпочели употребяван автомобил от по-висок клас и по-престижна марка - на възраст между 3 и 5 години. Тогава ресурсът на основните агрегати все още не е изчерпан, но от първоначалната солена цена е отпаднала около една трета.
 
  
Audi втора ръка
  
   
В такава политика има логика, разбира се, но все пак потенциалните купувачи трябва да имат едно наум: първо, разходите за поддръжка на автомобила, към който са се насочили, са доста над тези за по-скромните нови модели. И второ, етикетът "премиум" съвсем не гарантира високо качество на всички компонентни - дори и в скъпите сегменти има проблемни двигатели, скоростни кутии и други възли, и е добре човек да ги отбягва. Експертите от ZR са съставили списък с препоръки при покупка на 3- до 5-годишно Audi, и тук поместваме част от тях, които са адекватни за българския пазар.


5-годишно Audi - какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):


 

 

0 от 500
  • #22
    9 rate up comment 1 rate down comment
    м даааа ( преди 3 години )
    Това за навигацията може да го твърдят хора, на които не им се е налагало да пътуват 10-12 часа и телефона да започне да "пуши" и точно в 2 през нощта да изгасне . Карам кола с навигация от 2015-та и след 2 пътувания из цяла Европа и единствените несъответствия бяха новата магистрала от Румъния за Унгария и тези в Бг.
  • #21
    16 rate up comment 0 rate down comment
    80 ( преди 3 години )
    Ауди някога бяха нещо. Сега са премиум пластмаса. 3.0 tdi моторът на новите audi издържа по 30000 км преди ремонт на инжектори и турбо. А 4.0 tfsi задължително хвърля валове, защото гърбиците са нитовани, а не изляти. Обслужване за масло и филтри започва от мин 500 лв в порше запад. Накратко ще си карам 80-та.Ново ауди и 20 годишна жена не искам.И двете са лъскави ипретенциозни черни дупки за парите ми.
  • #20
    9 rate up comment 0 rate down comment
    до дасвелт ( преди 3 години )
    Ами нормално, няма как една кола в Германия да струва 10к евро (примерно) като гледаш обявите пък тук да стрва 9к след доставка и печалба на прекупвача. Подобни несъответствия съм забелязал и в Силвър стар 2 коли на еднакви години и километри по-евтината идва с немска книжка и без гаранция. А по скъпата е българска с гаранция. Познай защо.
  • #19
    11 rate up comment 3 rate down comment
    ФауВе на двойна цена ( преди 3 години )
    Ако имаш пари за Ауди значи имаш пари за нормална кола,така че по-добре такава.
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Zf-a може и без обслужване но ще изкара по малко км.. Първа смяна на 120 хил и после на 60хил.
  • #17
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Das welt auto ( преди 3 години )
    Работил съм в das welt ***. Приемал съм много такива премиуми на 4-5 години. Няколко факта -- тези коли са купени на търг и са на края на жизненият си цикъл. - тук ги продават с 30 % печалба, т.е.по-добре сами си я внесете. - всички коли идват с втори чифт гуми и джанти, които в Бг ги продават отделно. - всяка кола се пастира и салона се пере. Типична автокъща. - НЕ си купувайте стари премиуми. Не вярвайте с гаранцията, тя е със самоучастие по официалния ценоразпис на дилъра !!!
  • #16
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Да да да ( преди 3 години )
    Бих карал 4 нули кола само ако е служебна ,че тия в сервиза влезнат ли ,грамофон свири майка плаче
  • #15
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Пропов ( преди 3 години )
    Кефа цена няма. Но важния въпрос е наясно ли си наистина колко ще ти струва тоя кеф. Защото цените на частите са няколко пъти по скъпи от очакваното , това което си плащал за старата си 15 год А4 например. И в сериза също няма да минеш със 100 кинта ами пак нагоре в пъти заради усложнените ремонти. Навсякъде датчици, сензори, сонди, кабели букси... някой се повреждат при подмяна на основния им агрегат и оскъпяват още ремонта.Но ако човек може, нека да си прави удоволствието!
  • #14
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 3 години )
    Голяма грешка да се гледат годините а не километрите. Тук се говори за някви премъуми на 200 хил км. за 50 хил. лв. Тази кола в Европа, от където е тръгнала се смята за пътник към моргата. Тъкмо започват скъпите системи и агрегати един след друг да сдават багажа. Просто това си е заложено от производителя. Българина се полакомява, ама не знае че резервните части ги няма по моргите, а новите са 5 пъти по скъпи от колкото човек предполага. В БГ поне работата в сервиза струва сравнително малко.
  • #13
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Верно ( преди 3 години )
    Първо, което трябва да знаете, че не можете да си го позволите