IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Петгодишно Audi: какво трябва да знаем при покупка

Премиум от 2015 може да струва колкото нова малолитражка - но крие и някои капани

Цените на новите автомобили са жертва на много мощна инфлация в последното десетилетие и вече сума от порядъка на 25-30 хиляди лева стига само за базови версии на малки градски модели. Немалко хора преценяват, че при тази ситуация биха предпочели употребяван автомобил от по-висок клас и по-престижна марка - на възраст между 3 и 5 години. Тогава ресурсът на основните агрегати все още не е изчерпан, но от първоначалната солена цена е отпаднала около една трета.
 
  
Audi втора ръка
  
   
В такава политика има логика, разбира се, но все пак потенциалните купувачи трябва да имат едно наум: първо, разходите за поддръжка на автомобила, към който са се насочили, са доста над тези за по-скромните нови модели. И второ, етикетът "премиум" съвсем не гарантира високо качество на всички компонентни - дори и в скъпите сегменти има проблемни двигатели, скоростни кутии и други възли, и е добре човек да ги отбягва. Експертите от ZR са съставили списък с препоръки при покупка на 3- до 5-годишно Audi, и тук поместваме част от тях, които са адекватни за българския пазар.


5-годишно Audi - какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):


 

 

0 от 500
  • #39
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    ПичувИ, едно лед стопче на алуди комби 2008-ма, тая част дето остава на калника струва 580 пари. Та тва са "не толкова скъпи" част дето тука някой ми ги говорят.
  • #38
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Цените на Q7 на вторичния пазар са подозрително ниски. Верно е, че в България вкарват често превъртени автомобили, ако не всички да са такива, ама пак - една добра кола втора ръка не и пада цената толкова драстично. Същото е и с Х5 на БМВ...
  • #37
    28 rate up comment 4 rate down comment
    До банката с Q7 ( преди 4 седмици )
    Баце тази легенда с вечните дизели я разказвай на съселяните. Работил съм в порше запад, демек ауди България и лично съв виждал десетки Q7 за ремонт с мега дизела 3.0 tdi, вкл и A4, A5, A6 с 2.0 tdi. Не лъжи хората, колко е яко аудито. Яко беше за нас, защото не спирахме да отваряме такива двигатели . Ауди спря да прави Качествени коли преди 20 години. Това е реалността, която важи и за бмв и мерцедес също.
  • #36
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    #32 проблеми с 5 годишни коли е имало винаги - и през 80те и през 90те. Често са в групата на т.нар "детски болести". Освен това много често "проблемите" са преекспонирани и то значително.. Като пример "Проблемът обикновено се оправя с една смазка" има ли смисъл да се споменава? Да не говорим, че вероятно повечето няма и да го уцелят... Има опит за омаскаряване на новите 5 годишни .. но уверявам всеки, че е 100 пъти по-добре от 18 годишни "здрави" на теория барут..ници па било и премиум...
  • #35
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Аз съм от хай лайфа ( преди 4 седмици )
    Ауди е супер кола,стига да можеш да си я позволиш НОВА! Старите таралясници са за недоносчета ,неудачници и ***!
  • #34
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до q7 ( преди 4 седмици )
    Не ме разбра. Имам предвид, че и аз ги слушах тези старобългарски митове и легенди. Как всичко ново европейско особено френско и ВАГ (то не останаха много други) е в кофата на 50к км.
  • #33
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Ти му говориш, обаче той пак си пее неговата. Как дюзи на 30000км.и двигател на 50000. Пак ти казвам, моя двигател е на 112000км. ремапнат, демек чипосан 340к.с.,работи като често нов. Ако те кача и ще си помислиш чее с бензинов двигател,толкова тихо работи. Така, че кой, какво ти е казал за Шкода, няма представа, 3.0TDI е друга бира.От 2002г. карам само шест цилиндрови дизели, нито един не ми се е повредил, нито един не ми е чукал. Тия, които чукат, вероятно на по 500000км.там дюзите са смяна.
  • #32
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 седмици )
    Не мога да разбера, защо вместо смислени коментари се започва едно заяждане, лични нападки и т.н. Обяснения кой правил ремонти, кой не правил, колко пари можел да извади, пък друг не можел. Ще ме прощавате, но нивото на дискусията е много ниско. Сега по темата - определно и тремата водещи немски производителя, не могат да се похвалят с надеждността, която предлагаха преди доста години. Самият факт, че статията говори за проблеми при пет годишни коли, казва всичко.
  • #31
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Единственото което признавам за премиум по тези коли е въздушното окачване. Иначе успех за 20-30 хиляди за такава кола на 3 или 5 години, импосибъл. Освен това базовите версии на премиумите като тази и Мерцедес са уникални пръчки, нямат камера за заден ход а ония айдути и стоманени джанти слагат, което дори и Киа вече ги имат по дифолт.
  • #30
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    до 25 - кои немски визираш, защото БМВ и те са далеч от здрави през последните 10 години. Интересно за Мерцедес съм чувал доста малко отзиви и за здравина и боклучавост. до Q7 аз като си взимах бензинова Шкода ми обещаваха как на 30к ще сменям дюзи а на 50к двигател. Но явно попаднах на дефектна бройка и пропуснах дюзите.