IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-проблемни дизелови двигателя - II част

Opel, Ford и Peugeot влизат в Топ 5, но на върха, колкото и да не ви се вярва, са японци

Дизеловите двигатели са зле пригодени за големия град и тежкия трафик. Но пък са идеални за хора, които живеят далече от местоработата си и изминават големи разстояния всеки ден. Тоест главната причина човек да избере дизела е неговата икономичност.
 
  
дизел, лампа
  
   
Само че тя напълно се обезсмисля, ако двигателят не е надежден и спестеното от гориво отива за чести ремонти. На пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. След първата й част идва време и за втората.
  
   
Най-проблемните дизелови двигатели - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #20
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Алекс ( преди 3 години )
    Най-добрият дизел, до който аз съм успял да се "докопам" е 3500 кубика двойна турбина, шестак на БМВ 272 hp. Разбира се трябва изключително сериозна подръжка, която струва не малко. Не е като Кия, която минава 800 000 км само със смяна на масало и свещи.Но удоволствието от този дизел няма развно.
  • #19
    8 rate up comment 0 rate down comment
    D-MAX ( преди 3 години )
    Имам Исузу 2005 с 3.0л 4JHTC1 двигател. Не знам кой е описания 3.0л. двигател в статията, но проблема при моя зимно време особено е че много бавно и трудно достига работно температура, като ако работи на место трудно стига до 60 гр., а тръгна ли по надолнище двигателя сваля веднага 10-15г. от нормалната му температура. Товарил съм го много вкл и с дълги пътувания с три тонно ремарке, никога не е надхвърлял 94гр. Имам OBD допълнителен дисплей, който показва точно.Глава, блок са чугунени и няма ...
  • #18
    11 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    О да перфектен е - перфектно трака, перфектно вибрира, перфектно пуши, като му изкормиш генерацията и перфектно трови. Дизела е удачен за наистина голям пробег, теглене, големи истински джипове и камиони.
  • #17
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Xxx ( преди 3 години )
    Дизела е най добрият двигател създаван , заради въртящият момент в ниски обороти , защото точно въртящият момен преодолява препятствията , това е нужно на едно мпс да се движи безпроблемно навсякъде с ниски обороти и нисък разход.
  • #16
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Петко ( преди 3 години )
    Няма проблем момчета, ние дизелите ги купуваме със сериозен пробег, каквото е имало да се чупи по гаранция е оправено :-)) Аз имам 1.6 мултиджет 16 клапана, 120 коня, не мога да кажа нещо лошо. Върви, харчи малко, какво да искат от 11 годишно добиче, разбире се, че ще се чупи :-))
  • #15
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Яшко ( преди 3 години )
    С нетъпение очаквам статия за любимия израз на българина "дал съм над 1000 лв за нея, ще ме търпи". Че да не си кола в ръцете на българин в България.
  • #14
    13 rate up comment 1 rate down comment
    бензинджия ( преди 3 години )
    Но народа вярва че точно неговата ще еднорог на 150к км със всичко сменено от предния собственик. Отделно подмамен от ниския разход, вървежа при ниски обороти и потенциала на чип тунинга
  • #13
    11 rate up comment 5 rate down comment
    бензинджия ( преди 3 години )
    По принцип от доста време вече здрав 10+ годишен дизел няма. Дори конструктивно да е измислен добре и да няма проблеми (както виждаме такива почти няма реално), пак на 10 години е на 300+ к км което значи минимум турбо, съединител и дюзи потенциално за смяна. Само това да са му проблемите имаш 4к за рециклиране. Сигурно над 5к за нови.
  • #12
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Доста полезна статия, но истината е, че никой няма да и обърне внимание. За всеки един от изброените двигатели има информация от доста години и въпреки това на пазара в България се харчат като топъл хляб. Не може за един двигател да има оплаквания, още когато е бил в гаранция, форумите наши и чужди да са пълни с оплаквания и ти да отидеш да си вземеш автомобил с такъв двигател на незнаини километри. И се започва ,,производителите не правят здрави коли като преди", търговците са мошенници и т.н.
  • #11
    9 rate up comment 0 rate down comment
    до wladoom ( преди 3 години )
    Брей :) Я да видим какво пише в литературата:The DMAX V6 engine is a 3.0 L; 180.5 cu in (2,958 cc) Diesel engine.It was designed, and is produced by Isuzu in Fujisawa, Kanagawa, Japan but the design rights to the engine are now owned by General Motors. It uses high-pressure common rail direct injection with four valve per cylinder, cylinder heads. A variable-geometry turbocharger and intercooler are also used.