IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Електрическият флагман на VW ще е изненадващо евтин

Въпреки впечатляващите технологии, седанът ще се предлага на достъпна цена

Както вече писахме, Volkswagen разработва проекта Trinity, с който ще предложи нова архитектура за електромобили, радикален способ на производство и високо ниво на автономни технологии за бъдещия си флагман. Бъдещият автомобил обещава да е с доста силни характеристики и голям пробег, както и с много простор.


volkswagen trinity


Въпреки високите цели пред германския производител, новият върхов електрически седан няма да е прекалено скъп: според шефа на VW Ралф Брандщатер, цената на бъдещия флагман се очаква да бъде около 35 000 евро. Изявлението си мениджърът направи пред германски медии.

Пред изданието Welt am Sonntag, Брандщатер обяви, че бъдещият електромобил, който ще е крайният резултат на Project Trinity ще е "динамична и семпла кола, с дължина над 4 метра". За сравнение, Tesla Model 3 е дълга 4,7 метра. Целта на Volkswagen ще е моделът да има автономни технологии от Ниво 3, което ще рече, да може да се управлява сам при определени условия, но все пак да изисква константно наблюдение от страна на човек.

В скорошно изявление на ръководителя на Volkswagen Group Херберт Дийс, бе споделено, че Project Trinity ще "революционизира Volkswagen". Тогава, шефът на групата не даде подробности какво прави проекта толкова специален. Част от процеса, според запознати, ще са големи обновления в завода във Волфсбург, Германия. Производителят разполага високо автоматизирани мощности, с които един автомобил може да се асемблира за около 10 часа, което е наполовина от времето, нужно за настоящата продукция.


volkswagen trinity


Проектът Trinity е свързан с проекта Artemis на Audi, чиято цел е да бъде създаден електромобил с високо автоматизиран електромобил. Макар двата проекта да са базирани на различни технически платформи, те използват същия производствен подход или новия, така наречен "гръбнак на групата", според Брандщатер.

Audi искат да са готови със сериен електромобил от проекта Artemis през 2024 г. Той няма да е флагман за марката, който да е над A8 или Q7, а прототип може да очакваме още тази есен на изложението в Мюнхен, което замени това във Франкфурт. Ако се проведе, разбира се...

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 4 rate down comment
    TSLA ( преди 1 месец )
    Ефективността на Фауве може да не е като на Киа/Хюндай, но електромеханиката им е добра. Бош моторите са тихи и се режат здраво.
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Ицо ( преди 1 месец )
    Еми то само за 35000€ то направо си е евтиния, ще ги чакам след 15г. втора ръка в България!
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    peposhi ( преди 1 месец )
    Колеги, това е един много добър електромобил на добра цена (ако е €35 хиляди) за размерите и предложените технологии. Снощи гледах подробен репортаж на Боб Флавин за АйДи4. Много хора ще останат приятно изненадани и, ако обявената цена е за базов модел, ще се продаде в прилично количество... Автопроизводителите ще трябва да се реформират много по-бързо от колкото им се иска... но пазарът ще ги задуши, ако не направят драстични промени в бъдещата си политика.
  • #10
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Село ( преди 1 месец )
    Може жената да е от село, но кучето и колата трябва да са немски.
  • #9
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Бай Ганю ( преди 1 месец )
    А дизелова версия няма ли да имат проектите на Фолцваген, че бай *** кара само немски коли и задължително дизел. Бай *** признава само немско и дизела
  • #8
    17 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аутомедия, моля ви, не се гаврете с езика ни. Вместо константно спокойно може да използвате постоянно или непрекъснато, а на мястото на асемблира можете да си припомните и употребявате не толкова срамната българска дума сглобява.
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    35 хиляди евро не било скъпо, моля нормални ли са тези хора? Евтини са пластмасите които слагат вътре, но цената определено не.
  • #6
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    35 хилки, а в същото време ID 3 трудно пада под 30 дори с отстъпките. "Вервайте ми"
  • #5
    7 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Цървуланковците колкото и да ги хейтите ФВ са винаги в топ 3 и явно добре се ориентират накъде *** вятъра, имат пари и технологии, не виждам от какво трябва да се притесняват.
  • #4
    11 rate up comment 6 rate down comment
    shvaben ( преди 1 месец )
    Шевчето на соцваген наистина много се олял с лъжите този път, даже повече отколкото с лъжливия им софтуер за дизелите. Явно се приема за нещо нормално в тази компания. Флагман с ел. задвижване и натъпкан с автономни технологии за 35000 евро. Смях в залата!