IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen разкри част от флагманския си електрически седан

Project Trinity ще е на изцяло нова платформа и с много напреднали технологии

В края на миналата година тръгнаха слухове, че Volkswagen възнамерява да произвежда флагмански супер седан, задвижван от електричество, с който да конкурира Tesla Model S и не само. Сега, германската компания официално потвърди плановете си, след интервю на боса на германците Ралф Брандщетер пред немски медии.


volkswagen trinity


Новият върхов модел e с фирмен код Project Trinity, като ще бъде радикален, с изцяло нова архитектура и куп високи технологии, сред които и такива за автономно шофиране. От VW дори показаха тийзър изображение, което ни навежда на мисълта, че дизайнът на машината ще е коренно различен от това, което марката показваше до момента.

Според формите, които се виждат под покривалото, става въпрос за доста "разтеглен" автомобил, който на всичкото отгоре ще е и много широк. За неговата архитектура, Брандщетер заявява, че ще е базирана на изцяло плоски панели. И с Trinity ще бъдат поставени нови стандарти по отношение на пробег, бързина на зареждане и дигитализация.

За новия си модел от Volkswagen ще следват философия, сходна с тази на проекта Artemis на Audi за флагмански модел на премиум марките на групата. Така че, за Trinity не бива да очакваме еволюция на платформата МЕВ или технологии, използвани при Porsche Taycan и Audi e-tron GT, а нещо коренно различно.

Очаква се бъдещият модел да има пробег от над 600 км с едно зареждане и да разчита на технологии за автономно шофиране от ниво 2, като системите ще бъдат адаптирани за мигновено въвеждане на ниво 4, когато ситуацията и регулациите позволят това. Тогава, автомобилът ще може да завива, ускорява и спира без никаква намеса на водача.

Все още не се знае кога Project Trinity ще добие сериен вид и ще бъде пуснат на пазара. Много е вероятно това да не се случи преди 2026 година, а първите концепции по темата може да видим още през 2022.

0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 4 rate down comment
    край ( преди 3 години )
    Препоръчвам на германците да се научат да правят климатици, после телевизори, после смартфони и след 20 г. да се пробват с ел. кола. Германците затриха нашия завод за двигатели перкинс във Варна щото не били екологични. Дойде и техния ред.
  • #6
    5 rate up comment 4 rate down comment
    край ( преди 3 години )
    Няма такова нещо като немска ел. кола. Батерията е корейска японска или китайска. Германците правят само каруцата. Евентуално щели да правят батерии заедно с шведи от 2023г.
  • #5
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    Поредната партенка на ВАГ да замажат новината че не могат да покрият СО2 емисиите на ЕС за 2020 и ще плащат глоби. Въпреки че са се обединили с китайските SAIC и MG продаващи само електромобили и са изхвърлили Бентли и Ламборгини от сметката. Немска технологична немощ в действие.
  • #4
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Nev ( преди 3 години )
    Те още не могат да си оправят бакките с ИД.3 недоразумението, тръгнали електрически флагман да правят! Най-много електрическа скара да пуснат за вурстовете, кмойто им се отдава да произвеждат ! :))))
  • #3
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Чак радикален дизайн. И под чаршафа се вижда, че фаровете са типично вагаджийски в стил дизайнер мамо от Лесичово съм.
  • #2
    12 rate up comment 6 rate down comment
    mupo ( преди 3 години )
    Явно разкритието на този етап е, че към 2026 Може да направят нещо дето да е като тесла модел ЕС който е от 2012...
  • #1
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Батериите не разбрах - китайски или корейски ще бъдат? За японски знаем че ВАГ нямат пари.