IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW предлага нови хибриди и дизели

Баварците сериозно обновиха моделната си гама

Голямата новина от BMW през последните дни е суперседана M5 CS, който вече ви представихме, но едновременно с него компанията представи и още няколко подобрения на актуалните си модели, като те включват както нови двигатели, така и допълнително оборудване. Те ще бъдат на пазари през март-април.


BMW 3-Series


Два от най-популярните модели – 3- и 5-Series, получават базови хибридни версии. Така към сегашните BMW 330e, 530e и 545e, предлагани на пазара в Европа, се присъединяват 320e и 520e, които имат еднакъв силов агрегат. Той се състои от 2,0-литров бензинов турбодвигател със 163 к.с,. който работи с електромотор. Съвкупната мощност на системата е 204 к.с. и 350 Нм при 330e и 292 к.с. и 420 Нм при 520е

Батерията с капацитет 12 кВт/ч трябва да осигури пробег от 41-48 км само на електричество, като двете нови версии ще се предлагат както като седан, така и като комби, което във варианта 320e ще може да се поръча със система за задвижване на четирите колела.


BMW 4-Series


Купето BMW 4-Series (на снимката) получава нови дизелови версии, като в гамата са добавени две модификации с редови 6-цилиндрови мотори с обем 3,0 литра. При 430d xDrive той развива 286 к.с., а при BMW M440d xDrive мощността му достига 340 к.с. В базовото оборудване освен задвижване на четирите колела влиза и 8-степенен автомат. По-мощният вариант ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди (за сравнение бензиновото купе M440i xDrive с 374 к.с. се нуждае от 4,5 секунди).

Задвижване на четирите колела вече може да се поръча и за BMW 220i Gran Coupe (2,0 литра, 178 к.с.), което досега беше само с две водещи колела. Така броят на модификациите на 2-Series със система xDrive вече е увеличен до три.


BMW 7 Series


Флагманът BMW 7-Series (на снимката)  също получава подобрения, като вече още в базовия вариант е включено шаси със завиващи задни колела Integral Active Steering, което досега беше само опция. При по-ниска скорост задните колела се насочват в посока, противоположна на тази на предните, за да се подобри управляемостта. При висока скорост колелата са синхронизирани за повишаване на стабилността.

Снимки: BMW

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #1 ако дачия сложат двигател който е по-добър от този на тойотите, ти ще си вземеш ли дачия? Не! еми как очакваш хората който искат и могат да карат БМВ, да се огледат в тойота? хм?
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    БМВ от близо 10 г има и 2.0т с 250 к.с. само, че любителите на японски ерзац автомобили няма откъде да го знаят. Та БМВ явно знаят как да изкарат коне, само че заради емисионни ограничения са принудени да правят такива хибридни измишльотини. Колкото до тойота хибридния пауър се смях бая като 204 ли там кви бяха коне японски недохранени с ориз трудно прехвърля 180 и е пред взривяване.
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До №4 ( преди 1 месец )
    Пич, обаче Тойота не претиндират да са премиум, и техните атмосферни двигатели вадят мощност като това турбо на БМВ! Освен това за бавареца ще платиш поне двойно, за да получиш премиум гъделите им. А колкото до показателите на това двулитрово турбо за БМВ си е направо срам, като се има предвид че държат рекорда з а най-мощен 4 цилиндров турбо двигател, и то от преди повече от 20 години!
  • #4
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хахх баш тойота да предлага по-мощни и вървящи автомобили е смешно да се коментира дори. Те тойота дори не подозират, че бегеклошарите сравняват скромните им подобия на автомобили с бмв, та те не се конглокират в един и същи сегмент дори. На тойота хибридите разчитат на умрели атмосферници и са пълен смях, те са по зле от стар сто коньов дизел като динамика.
  • #3
    7 rate up comment 8 rate down comment
    До Nev ( преди 1 месец )
    Те всички германци вадеха двигатели с невероятни показатели, докато Вагените изгърмяха с Дизелгейт, и се разбра как швабите са биле "по-добри" от другите производители за сметка на екологията! Сега нещата взеха да си идват по местата заради завишения контрол и еко стандарти.
  • #2
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Nev ( преди 1 месец )
    "2,0-литров бензинов турбодвигател със 163 к.с," - много слабо БМВ!
  • #1
    7 rate up comment 8 rate down comment
    none ( преди 1 месец )
    Като им гледам спецификациите на хибридите на БМВ, са много назад от това което наистина трябва да предлагат за премиум цените си (и претенциите си). Тойота предлага същото (със сигурност по-надеждно) в този клас, на далеч по-ниски цени. Интересно че не са обявили разхода на гориво, но предполагам ще е поне с 30% над този на Тойота. При електричките нещата не са много по-добре, да не говорим че ще се конглокират с фирмите за електроника. "чистият дизел" ще ги преследва още дълго време :))).