Седанът, като тип автомобилно купе, все повече отива към залез: клиентите за такъв тип автомобили стават все по-малко, като основно се предлагат автомобилите на така наречените премиум марки, като Audi, Mercedes и BMW или пък топ лимузини от ранга на Bentley и Rolls Royce.
Все пак, преди години, луксозни и т. нар" супер седани" все още бяха интересни на публиката и най-вече на потенциалните клиенти. Затова, мнозина фирми направиха своите смели предложения за сегмента, като сред тях имаше и такива, които никога дотогава не бяха си и помисляли за комфортен модел с 4 врати. Е, тенденциите се обърнаха и автомобилния свят бе завладян от модата на кросоувър и SUV-моделите, където също видяхме играчи, които не биха си и помисляли да се пробват.
Връщайки се на суперседаните, в началото на века и дори преди няколко години имаше някои уникални предложения. Някои от тях бяха близо до серийно производство и бяха отложени в последния момент, а други си останаха просто атрактивни концепции.
9 супер седани, които така и не станаха серийни (ГАЛЕРИЯ):
Представеният през 2008 година Estoque бе не по-малко впечатляващ от настоящия Urus. Лимузината бе в близко до сериен вид изпълнение и бе показана на автосалона в Женева, за да тества нагласите на публиката. Прототипът се задвижваше от V10 мотора и 4х4 системата на Gallardo, но босовете на Lambo бяха загатнали, че евентуален сериен модел би могъл да разчита на V12 мотор.
За съжаление, Estoque така и не видя бяла свят като серийна кола, а вместо това първият модел с 4 врати на марката стана кросоувърът Urus. Пазар.