IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

11 причини да изберете седан пред SUV

Кросоувърите са по-скъпи, по-опасни и понякога заявяват пред света, че имате проблем със самочувствието

Когато човек поулегне и създаде семейство, му се налага да помисли и за по-голям автомобил. Доскоро класическият избор беше на седан от т. нар. D-сегмент. Но в последното десетилетие огромна част от европейците се пренасочиха към SUV или кросоувъри. Споровете кой от двата тима автомобили са по-добри не утихват, но ако се съди по пазарните данни, битката е окончателно загубена: според JATO Dynamics през тази година всички продадени в Европа седани и базирани върху седани комбита са едва 8% от пазара, ако броим и луксозните лимузини. Делът на кросоувърите е 40.7%.
  
   
Suzuki Jimny offroad
Има немалко хора, които наистина се нуждаят от проходими машини с 4х4. Но повечето купувачи на кросоувъри плащат дан на модата и на някои митове за безопасност и сигурност, които не отговарят съвсем на фактите


Истината е, че има немалко хора, които наистина се нуждаят от високопроходими автомобили със задвижване на четирите колела. Особено в условията, създадени от българската Агенция пътна инфраструктура. Но за огромното мнозинство 4х4 задвижването изобщо не е необходимо, и те избират кросоувърите по съвсем други причини. И покрай това се примиряват с немалкото им недостатъци.


11 причини да изберете седан пред кросоувър (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #76
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Mercedes GLE ( преди 3 седмици )
    Пълни глупости. Защо не публикувате снимки от катастрофи между джип и седан, за да видим резултата...
  • #75
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ники ( преди 3 седмици )
    такава статия може да напише само човек който никога не е карал4x4
  • #74
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Deen ( преди 3 седмици )
    Най добре да имаш и от двете.
  • #73
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Майския ( преди 1 месец )
    Няма такава причина, че да избера седан пред SUV
  • #72
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Xc60 ( преди 1 месец )
    Не можете да сложете SUV и Кросоувър под един знаменател. Може да изглеждат еднакви, но имат различна проходимост при пресечен терен. По същия начин не можете да ги сравнявате със седан. Аз избрах SUV и съм очарован, разходите по смяна на гуми, масла, филтри и разход на гориво са почти същите като премиум класата. Така че статията ми се струва безмислена, всеки трябва да притежава кола според нуждите и финансите си. Определено не бих сменил SUV за седан.
  • #71
    5 rate up comment 23 rate down comment
    Карач ( преди 2 месеца )
    Никога повече кола! Джипките превъзхождат колите по всички показатели. Изключвам японските, защото са мудни, тромави и се литкат по завоите, стават само за ТКЗСто и гората.
  • #70
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Николай В. ( преди 2 месеца )
    За дълги разстояния седанът е по-удобен. Да речем на виадуктите по Хемус почти винаги брули силен страничен вятър. Имаш чувството, че ще ти обърне пластмасовата джипка и ще паднеш от моста. Докато масовия седан(примерно Е-класа) не се влияе чак толкова от вятъра
  • #69
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Георги Г. ( преди 2 месеца )
    Ама сериозно ли гумите са по - скъпи? На моето Volvo XC60 гумите са абсолютно същите като цена, като на Ауди А4, които са пък стандарт като размер за повечето средно големи седани и комбита. И да, ако вземеш приличен SUV, а не Опел Мока, Киа или Пежо, наистина си по - проходим и с повече просвет. И да, ако в Холандия планини и сняг няма, в други Европейски страни има и от двете. Относно стабилността, последния Пасат се представя по - зле от същото XC60. Някой сериозно бърка статиите в тоя сайт.
  • #68
    15 rate up comment 3 rate down comment
    obero ( преди 2 месеца )
    Авторът на статията дори не е наясно за какво пише. Вероятно около половината SUV, по съвсем груба преценка, а при по-малките над 80%, не са 4х4. Много седани са по-тежки от компактните SUV. След спортните коли, седаните са най-непрактичните коли. Изключвам комби версията. С 2 думи - статията е пилни глупости!
  • #67
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Шофьор на БМВ1 ( преди 2 месеца )
    Голяма *** = малък автомобил. И обратно... П.П. Автомедия, сложете си един спел-чекър, че някои дребни детайли като "тротУарите" направо могат да вбесят по-грамотните читатели. Не че са останали много такива, защото те по-грамотните карат и градски коли в града, а като гледам колко лично са го изживели повечето коментиращи, май болшинството са с "джипове", както си наричат вановете :)