Седанът, като тип автомобилно купе, все повече отива към залез: клиентите за такъв тип автомобили стават все по-малко, като основно се предлагат автомобилите на така наречените премиум марки, като Audi, Mercedes и BMW или пък топ лимузини от ранга на Bentley и Rolls Royce.
Все пак, преди години, луксозни и т. нар" супер седани" все още бяха интересни на публиката и най-вече на потенциалните клиенти. Затова, мнозина фирми направиха своите смели предложения за сегмента, като сред тях имаше и такива, които никога дотогава не бяха си и помисляли за комфортен модел с 4 врати. Е, тенденциите се обърнаха и автомобилния свят бе завладян от модата на кросоувър и SUV-моделите, където също видяхме играчи, които не биха си и помисляли да се пробват.
Връщайки се на суперседаните, в началото на века и дори преди няколко години имаше някои уникални предложения. Някои от тях бяха близо до серийно производство и бяха отложени в последния момент, а други си останаха просто атрактивни концепции.
9 супер седани, които така и не станаха серийни (ГАЛЕРИЯ):
908 RC бе доста чудноват дори и по стандартите за френски луксозни седани. Даже прекалено чудноват: лимузината използваше 5,5-литровия V12 турбодизелов мотор от състезателния Peugeot 908 за Льо Ман. А aгрегатът със 700 конски сили и 1200 Нм бе монтиран зад седалките на пасажерите.
Доста атрактивен прототип, за който, съгласете се, логично, от Peugeot така и не си помислиха да бъде произвеждан серийно. Но успя да направи огромна реклама за състезателната машина на "лъвчетата" която донесе победата в "24 часа на Льо Ман" през 2009.