IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Nissan се изтегля от повечето държави в Европа

Японската марка ще използва мрежата на партньора си Renault

Японският производител Nissan Motor се готви за сериозно намаляване на присъствието си в Европа, като ще възложи продажбите и обслужването на своите автомобили на партньора си Renault, съобщава агенция Reuters, като се позовава на ежедневника вестник Yomiuri.


Nissan гама


Това е част от новата глобалната стратегия на марката, която е пълна противоположност на плана на бившия изпълнителен директор Карлос Гон, предвиждащ разширяване на гамата и превземане на нови пазари. Сега Nissan се готви да намали дейността си в 30 държави от Европа, като освен това компанията ще затвори завода си в Авила (Испания) и ще го превърна в склад.

Според някои информации, компанията ще запази представителствата си в Германия, Великобритания, Франция, Италия и Испания, както и в Скандинавските държави. В останалите държави дейността на Nissan ще бъде поета от Renault. Експерти твърдят, че японският производител се подготвя за пълно изтегляне от Европа, за да може да насочи дейността си към Китай, САЩ и Япония.

Очакванията са, че Nissan ще завърши 2020 година с рекордна оперативна загуба в историята си, като тя ще достигне 3,25 млрд. долара до 31 март, когато приключва финансовата година. За да ограничи щетите, компанията се готви да намали производството и да съкрати моделната си гама с около 20%.

0 от 500
  • #11
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Напълно в реда на нещата, Същото ще направят и фиат след сливането и Опел след като подновят моделната гама. Няма смисъл да имаш 5 шоу-рума, за да представиш 5 "фейслифта" на един и същи модел.
  • #10
    10 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Одобрявам! По-малко автомобилен талаш по пътищата.
  • #9
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Японеца ( преди 2 месеца )
    Компетентните мениджъри коментирали по долу, веднага да заминават за японските и европейските заводи да работят!
  • #8
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Нисан - Датсун ( преди 2 месеца )
    До обединението с франсетата на късмет вадеха по някой приличен модел. Най доброто автомобилно производство правеха под името Датсун.
  • #7
    16 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    На японците единствените двигатели, които отговарят на евронормите, са някакви скопени малолитражки, в които и пенсионер се отчайва. Качество на материалите като от 90-те, ергономия - такава напълно липсва. Пътно поведение като от 60-те, софтуер като от 80-те, а цени - като на истинска кола. Който е искал евтинджос, си е купил Дачия. Няма пазар за японските недоразумения в Европа.
  • #6
    11 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #3, Ха-ха, а на европесйкия 'високотехнологичен' и 'нискоемисионен' пазар японците така и не пробили щото не им били достатъчно канцерогенни дизелите, а?
  • #5
    31 rate up comment 9 rate down comment
    Честито! ( преди 2 месеца )
    Никой нормален автопроизводител целящ печалба, няма да остане на "пазар" регулиран от бюрократи! Търговията с коли в Европа отдавна не почива на пазарни принципи и е въпрос на време да бъде прекратена. Това всъщност е истинската цел на зелките в Брюксел, да лишат хората от лични автомобили за сметка на обществения транспорт! По евтино ще им излиза контрола на превозваните овце. Свободата на избор да върви по дяволите за сметка на зелените пръдни и тоталния контрол върху стадата!
  • #4
    22 rate up comment 8 rate down comment
    ili ( преди 2 месеца )
    До онзи ден когато продаваха добре и бяха на печалба въртяха номера на Рено. Искаха да се отърват от тях с всякакви всевъзможни номерца,държаха се като сърдита мома. Сега ги удари кризата и се хванаха за Рено като удавник за сламка.Сърдитата мома е готова да пуска само и само да не остане сама навън в кризата.
  • #3
    15 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хонда, Субару, Нисан, Тойота, Митсубиши, Мазда - всички от десетилетия се фоглокираха върху нискотехнологични и високоемисионни пазари като САЩ, Австралия, Русия, съответно получиха сериозен шамар от Европа и Китай, където емисиите се затягат, а хората обичат лукс. Всъщност Нисан бяха най-подготвени в резултат от сътрудничеството си с Рено.
  • #2
    12 rate up comment 26 rate down comment
    Pffff ( преди 2 месеца )
    Ем поредния , след Хонда. Хората не им купуват кошниците и те нямат избор.