IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

8-те основни проблема при най-популярните мотори на Opel

Германската марка е втората най-популярна у нас. Какво обаче трябва да знаете за двигателите й

Opel e втората най-популярна марка автомобили в България: още това лято регистрираните у нас коли с мълния на логото надхвърлиха 350 000 (само фолксвагените са повече). От тези 350 000 обаче цели 59% са на възраст над 20 години. Бройката продължава да расте за сметка не на новите модели, а преди всичко на коли в сегмента 10-15 годишни.
  
  
Opel Astra H
  
   
Причините толкова българи да се спират на германската марка са две: тя е достъпна като цени, от една страна, и е относително надеждна като за ниския сегмент, от друга. Но последното съвсем не значи, че опелите не крият и някои подводни камъни. След дълги години доминация на дизелите сега най-популярни на пазара втора ръка са бензиновите агрегати. Затова нека разгледаме основните проблеми при двата най-популярни сред тях: 1.6- и 1.8-литровите Ecotec от трето поколение.
  
   
Основните проблеми при 1.6 и 1.8 на Opel (ГАЛЕРИЯ):

 

 

0 от 500
  • #30
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Пешо ( преди 3 години )
    От бензиновите опели, нямам наблюдения, но от дизеловата опел астра 2006г, имам лични наблюдения, много чуплив автомобил, първо ми дефектира компютъра и не обича влага, а тапаците са го сложили в подкалника долу ниско, където има постоянно вода, маслената помпа дефектира, спира да качва масло и мотора в кофата, возия твърда и разход висок, но за съжаление купихме я 2017 за 5000 лв,вече с ремонтите клони към 8000 и трябва да си я караме, но не я препоръчвам, бензиновите, мисля че и те не са цвете
  • #29
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Фончо 2 ( преди 3 години )
    Нигогаш опел
  • #28
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Дерек ( преди 3 години )
    Брейй, от доста време насам не съм попадал на вярно написана статия. Поздравления!
  • #27
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Опел-итко ( преди 3 години )
    До #23,каква Фронтера бе, минчо спасов, то фронтерата е на 40 годни, кой кара още подобна каруца?
  • #26
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Карах известно време Зафира с Z22SE мотор. Без туба масло и до магазина не излизах с нея. Като изключим това, други съществени ядове не съм имал.
  • #25
    13 rate up comment 0 rate down comment
    бако илия ( преди 3 години )
    Аз в момента карам Астра Х 1.6 само че Z16XEP 105кс. Много съм доволен, 350лв обслужване - ангренажен комплект, масло, филтри, пистов ремък, антифриз. 7.0 разход безин, не лоша возия. Не мога да се оплача.
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    ДО 17 ( преди 3 години )
    В грешка сте. 2.4 е чисто италианско сърце. 1.9 е разработка кооперативна на GM и Фиат. На база на 2.4-ката е, но са дадени пари и мосъл и от двете фирми. Затова недейте да твърдите че е 101% италианско сърце. Даже и официално се води разработка "GM/Fiat".
  • #23
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Бензинките горят масло, но иначе са здрави.. ще ги търкалят още доста години.
  • #22
    2 rate up comment 12 rate down comment
    е ( преди 3 години )
    типично за опел, малки, но многобройни проблемчета.
  • #21
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Валентин ангелов ( преди 3 години )
    Отворковци , дайте нещо за фронтера?!