IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche Taycan постави нов рекорд в битка с Tesla Model S

Германският модел стана най-бързият седан и най-бързият електромобил на 1/4-миля (ВИДЕО)

Авторите на YouTube-канала DragTimes организираха състезание между два от най-популярните електрически седана на света - Porsche Taycan Turbo S и Tesla Model S. И в него бяха регистрирани няколко впечатляващи постижения.


Porsche Taycan Turbo S и Tesla Model S


Всъщност, това не е първата подобна надпревара, но пък е една от най-честните. И двата електромобила са в топ-вариантите, като застават на старт напълно въоръжени, като получават и последна версия на софтуера.

Porsche Taycan Turbo S се задвижва от електромотори със съвкупна мощност 761 к.с., като ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди. Неговият съперник Tesla Model S Performance (Raven) също е със задвижване на четирите колела, като мощността е 790 к.с.



Във видеото са показани реалните показатели на двете машини - време за ускорение от 0 до 60 мили, преминаване на 1/8 и 1/4- миля и др. Porsche печели всяка от надпреварите, като поставя и рекорд за седан и за електромобил на 1/4-миля - 10,383 секунди. Досегашното най-добро постижение на Tesla Model S беше 10,401 секунди.

Снимки и видео: YouTube

0 от 500
  • #19
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Хахахаха ( преди 3 години )
    Да мечтае? Та той ги купува с джобните!
  • #18
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Сега Елънчо ... ( преди 3 години )
    ще изпуши...един джоинт и ще продължи да мечтае за Мерцедес!
  • #17
    4 rate up comment 5 rate down comment
    TSLA ( преди 3 години )
    Ягуар имат няколко Nurburgring състезателни таксита: F-Type SVR, XE SV Project 8 и I-Pace electric. Плащаш си да те возят. Бензиновите карат по 3 обиколки на Ринга с един резервоар, а електричката с едно зареждане в състезателен режим най-много е стигала до шест. Големия майтап е, че на зарядните до пистата няма никой, докато на колонките е опашка и 40 мин. си висиш кат мисиpкa :D
  • #16
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Новото порше най-накрая успя да бие 10-годишната семейна тесла. Голям зор беше. Традиционните производители се оказаха един голям балон.
  • #15
    6 rate up comment 6 rate down comment
    TSLA ( преди 3 години )
    Не гледай надолу че е батал :D Извадки от рубриката "Една жена каза" :D... "6 часа заряд?" Вие времето го нямате за нищо. На Империал в Пловдив зарядните са по 120kW прав ток. 100kWh батерия за колко време ще се напълни 10 - 80%? Едно кафе. "4-5 години живот на батерията"? Нали четете Аутомедия. "10 ключови въпроса за електромобилите" от 4.12.2020 под т.8 какво се казва? - 25 години живот на един батериен пакет.
  • #14
    5 rate up comment 7 rate down comment
    До 14 ( преди 3 години )
    Да! Автопилота на Тесла е по-добър от S класа! А екрана с навигация и всичко, е много по-бърз в Тесла Модел 3! Без никакво забавяне!
  • #13
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    ааа хаха тесата имала всички екстри. даже и от S класа имат повече нали бе знайко. ама как ви ги раждат мозъците такива не знам
  • #12
    3 rate up comment 6 rate down comment
    TSLA ( преди 3 години )
    За който иска да върти на Ринга, най-доброто е Model 3 Performance. Не загрява.Пускате си пистов режим (Track mode) да охлажда компресора на климатика поне 5 мин. преди старта. В меню "Track mode" му давате 70/30 тяга към задна ос. Stability control да е -6 или 0 ако имате Track пакет (гуми/джанти/накладки/сп.течност). Рекуперация: на първата обиколка да е 0%, а на втората 20% да не прегреят спирачките. И газ до дупка! Закусвате с Поршета RS и M8-***. 1 обиколка на пълна газ сваля 35% от заряд ...
  • #11
    6 rate up comment 7 rate down comment
    До 3 ( преди 3 години )
    Мъжки, пишеш неща от които не разбираш, нищо! Опощена Тесла Модел 3?? Знаеш ли, че една опощена Модел 3, има повече екстри от една добре оборудвана А4? Ти виждал ли си Тесла без екстри? Не, нали? Защото няма! Тесла се продава в базовия си вариант с всички екстри! С автопилот (не FSD) със стъклен покрив, кожен салон и т. н., че няма да ми стигне мястото на коментара!
  • #10
    5 rate up comment 5 rate down comment
    До девет ( преди 3 години )
    Ключовата дума тук е, че при останалите автомобили подгряването на купето се предлага като екстра, която представлява допълнителна "печка". При Тесла това не е екстра, а стандартно оборудване, което е част от софтуера и можеш да си пуснеш отоплението дори от другия край на света през телефона. Това не можеш да го направиш дори в голяма част от съвременните автомобили, дори да имаш печка като екстра. За ползване на автопилота в България, изгледай клипа : Стигнахме до слънчев бряг с 0 лева