IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Taycan вече е най-продаваното Porsche в Европа

Търсенето на Panamera през август се срина напълно

Първият електромобил на Porsche – седанът Taycan, е най-успешният модел на марката на пазара в Европа. През август от него са продадени 1183 бройки, което е с 86 повече от втория по популярност автомобил на компания от Щутгарт – Porsche 911.


Porsche sales


Въпреки високата си цена, Taycan заема 15-о място по продажби сред електромобилите, предлагани на континента, включително и бюджетните модели. В същото време той е пети сред седаните от сегмент Е, в който влизат Audi A6, BMW 5-Series и Mercedes E-Class.

Интересното, че появата на Taycan буквално срина продажбите на най-близкия като размери модел на бранда с двигател с вътрешно горене – Porsche Panamera. Неговият резултат за август е намалял със 71% до 278 реализирани машини. Затова не е изненада, че ръководството на компанията обяви намерение следващото поколение на Panamera да бъде превърнато в електромобил.


Porsche sales


Единственият модел на Porsche с двигател с вътрешно горене, чиято популярност е нараснала, е крос-купето Cayenne Coupe. Неговите продажби за август да 554 автомобила, което е с 29% повече от аналогичния период за 2019 година.

Снимки: Porsche

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Мииии не. Планът е да се намалят вредните емисии драстично. И ДВГ да не стъпва в центъра. И то това е подписано от няколко големи държави, а не от целия свят. Да се случи би означавало икономики като Германия и Франция, където автомобилния отрасъл е от национално значение да се прострелят в крака. Освен това я кажи на няколко милиона въоръжени реднеци че трябва да се откажат от coal burner-ите си. Освен това наличните коли след 2030 няма да ги дадът за скрап веднага а ще останат да се търкалят.
  • #7
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Началниците го казах ( преди 4 години )
    Който не ми вярва може да прочете планът на ООН за устойчиво развитие. Там са заложени ясни цели според които на масите просто няма да им е позволено да притежават личен автомобил. Самото производство на автомобили а и всичко останало ще бъде ограничено с квоти за да се намали експлоатацията на природните ресурси. Само наивниците си мислят че това сегашното положение ще се запази и не си дават сметка че то вече приключи. В бъдеще дори и да имаш пари няма да можеш да си купиш кола без разрешение.
  • #6
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Началниците го казах ( преди 4 години )
    Електрическите коли никога няма да станат масови до толкова че всички да ги карат така както сега карат бензиновите. Планът за 21 век е друг и включва голямо редуциране на мобилността на масите. Електрически коли ще карат само богатите и по горната част на средната класа. А за масите и работническата класа ще има повече градски транспорт и велосипеди. Това което беше до всеки *** да кара кола скоро ще приключи и личният автомобил отново ще стане лукс и привилегия както е било едно време.
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 4 години )
    Няма какво да измислят. Остава само да се накумят на набоцкат бързи DC-та по бензиностанциите. Колите сами по себе си са СЪВЪРШЕНИ. Веднъж качиш ли се, всичко приключва.
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Начи фалират щото от Тайкана са продали 1000 бройки
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    carpe_diem ( преди 4 години )
    В процес на измисляне са батериите, че даже са си и доста напред в този процес...Оня ден видях едно бяло Тайканче - добре изглеждаше :D
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Остава и да измислят батериите...
  • #1
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Това да се чува ( преди 4 години )
    Тесла отвори кутията на Пандора и сега вече няма спиране. Колкото повече конглокенция между производителите, толкова по-добре за клиентите. Сега дори стогодишните ще се убедят, че за електромобилите има търсене, каквото и да са си мислели преди това.