IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche Taycan 4S показа впечатляващ пробег на тестове

Германският електрически седан подобри официалните си резултати (ВИДЕО)

Интернет-блогърът Бьорн Ниланд публикува в канала си в YouTube видео от проведен от него тест-драйв на електрически седан Porsche Taycan във версията му 4S. Резултатите от изпитанията са доста впечатляващи, особено ако бъдат сравнени с тези на конкурентите.


Porsche Taycan 4S


До голяма степен за отличното представяне на електромобила помагат високоефективните гуми Ventus S1 evo 3 EV, които са разработени специално за модела. Освен тях, седанът е получил и аеродинамични джанти. В случая Ниланд тества червена машина в базово ниво на оборудване, която разполага с батерия с капаците 93,4 кВт/ч.

А резултатите действително са отлични, тъй като електромобилът превъзхожда показателите, дадени му по тестови цикъл WLTP - между 386-463 км. Ниланд признава, че му е провървяло с времето, като температурата е била оптимална. При скорост от 90 км/ч електромобилът е изминал 579 км. Потреблението на енергия е 150 Втч, а достъпният капацитет на батерията – 86,9 кВт/ч.

Увеличавайки скоростта до 120 км/ч, Taycan 4S показва пробег от 425 км (за 30 км/ч увеличение се губи 26% от пробега). Потреблението на енергия е 204 Втч, а достъпният капацитет на акумулатора – 86,1 кВт/ч.



Според Ниланд, ако тези показатели се сравнят с резултата на Tesla Model S Long Range Raven, то германският седан се представя по-добре, като превъзхожда по пробег американския си конкурент с 11% и в двата случая.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    к. к. ( преди 3 години )
    А какъв е пробегът на това мощностно чудовище при скорост 200 км/ч.? А при 250 км/ч.?Нали в Германия няма ограничения на скоростта?
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    RD ( преди 3 години )
    Преди време един професор доказваше, че земята е кръгла. Човекът се срамуваше какво му се налага да прави в 21 век, но са се народили твърде много умници, които вярват в противното. Същото е когато на Порше се налага да доказва кой може да прави коли.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пробег 425 км при скорост 120км/ч: това е за България с DC-та тук-там по 50kW. В Германия имат Ionity мрежа от зарядни с мощност 350 kW на колонка.
  • #6
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Абе ( преди 3 години )
    Само в сънищата на Мъск може да се сравняват легендата Porsche с дървената Тесла.
  • #5
    6 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Само реклами на турското порше се пускат по медиите. Какво давате пробег при 120 км/ч? Дайте пробег при 200 км/ч, бе тарикати. Кой би си купил кола за такива пари за да кара в дясна лента с тировете по немските магистрали? Нарочно навсякъде се пише името на тайджана на латиница за да не знаят хората, че е турско име - тайджан. Долу пише един съфорумец "тайкан". Не е тайкан. Тайкан го четат журналистите на английски които не знаят как се чете. Тайджан е. От турски.
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Всъщност модел S превъзхожда Тайкан с 11% но както и да е Тайкан пък има малко по-малка батерия така че има незначителна разлика в разхода а извънградско на мен ми е интересно каква ще е разликата в разхода на между първа и втора скорост на Тайкана
  • #3
    3 rate up comment 20 rate down comment
    Факт! ( преди 3 години )
    Само дето Тесла ЕС в сто пъти по-добре от тоя кофтор капацитет тп германофилски.Ще ви скачаме по главите скоро много скоро.!.
  • #2
    15 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 3 години )
    Само дето Зоето е 2 пъти по-леко и не знам колко пъти по-маломощно. Големи "капацитети" се изказвате тука...
  • #1
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Факт! ( преди 3 години )
    Хаха горе долу колкото Рено Зои.Пълни смешници.Китайски батерии закривай.!.