IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Porsche Taycan Turbo S вече е по-бързо

Обновеният електромобил получи нови функции и системи

Германският производител Porsche представи обновения Taycan, моделна година 2021. От компанията твърдят, че електромобилът е по-бърз и е оборудван с нови функции и допълнителни системи. Поръчки за седана вече се приемат, а продажбите стартират през септември.


Porsche Taycan 2021


Моделът Taycan беше представен през 2019 година, когато стартираха и продажбите му. Сега Porsche представя обновения вариант на модела, като промените засягат както производителността на задвижващия агрегат, използваните технологии и дори дизайна.

От компанията твърдят, че новата версия Taycan Turbo S вече ще ускорява от 0 до 200 км/ч за 9,6 секунди при използване на системата Launch Control. Това е с 0,2 секунди по-бързо от Taycan Turbo S, моделна година 2020. Разстоянието от 1/4-миля (402 метра) вече се взима за 10,7 секунди, което е с 0,1 по-бързо.


Porsche Taycan 2021


Новият Taycan ще се предлага с цветен проекционен дисплей, на който може да се показват изображения от навигацията, а също така използвана мощ и допълнителни настройки, избрани от водача.

Електрическият седан на Porsche получава и функцията Smartlift, която влиза в стандартното оборудване, ако бъде поръчан Taycan с адаптивно пневматично окачване. Тя позволява на шофьора за променя пътния просвет по време на движение, като по този начин увеличава комфорта или ефективността на автомобила при движение през завои с висока скорост.


Още снимки на електромобила - вижте в галерията:


Клиентите ще имат възможност да получат всички нови функции по въздуха, тъй като софтуерът на електромобила може да се обновява от разстояние. Функциите могат да се ползват и като месечен абонамент. Усилвателят на кормилното управление Plus, например, е опция, която на територията на Германия може да се ползва срещу 320,71 евро.

Снимки: Porsche

0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Коникрава ( преди 7 месеца )
    Ето затова никога не си купувай първия модел на какъвто и да е автомобил. вече толкова бързо се вадят нови версии обновления че едвам човек може да смогне. Разбира се обезценяването на стария модел е неизбежно.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Само питам ( преди 7 месеца )
    Защо турбо, като няма турбо
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    До № 2 коментарите за Порше са излишни,единствено е,че са класа над Теслите във всяко едно отношение и от където и да го погледнеш. То това се знае и за това коментарите са излишни. Сравнения между коли и каруци не се правят,защото колите винаги печелят.В случая Пореше е колата,Теслата е каруцата.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 7 месеца )
    Ееее един коментар Porsche поне не са ли заслужили?
  • #1
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Айдеее с тесленските камъни по тесленската глава :D