С течение на годините Япония постепенно се превърна в един от най-добрите производители на спортни автомобили в света. Стартът през 70-те и 80-те години беше сравнително скромен, но благодарение на високото си качество и сравнително достъпни си цени марките от Страната на изгряващото слънце се изкачиха до върха в този сегмент.
Японските компании обаче не почиват на лаврите си, а продължават да усъвършенстват продуктите си. Те обаче невинаги са перфектни, като и при тях се появяват проблеми. Изданието Viacars събра на едно място 10 от тях, които трябва да бъдат взети под внимание преди покупка.
10 проблема при съвременните японски спортни коли:
Проблем със съединителя на NSX
Acura NSX има специално проектиран съединител, което е в реда на нещата при автомобил от толкова висок клас. Когато обаче човек получава толкова мощност под капака, очаква качество и надеждност, които в случая липсват. Постепенно се появяват шумове и вибрации, след които следва трудна смяна на предавките.
.
Статистиката показва, че при NSX два пъти по-често се налага смяна на съединителя, отколкото при другите модели на Honda. Проблем при модела е и горивната помпа, заради която се наложиха няколко сервизни акции.
Acura NSX има специално проектиран съединител, което е в реда на нещата при автомобил от толкова висок клас. Когато обаче човек получава толкова мощност под капака, очаква качество и надеждност, които в случая липсват. Постепенно се появяват шумове и вибрации, след които следва трудна смяна на предавките.
.
Статистиката показва, че при NSX два пъти по-често се налага смяна на съединителя, отколкото при другите модели на Honda. Проблем при модела е и горивната помпа, заради която се наложиха няколко сервизни акции.