Lexus е част от Toyota, а Toyota означава надеждност. През последните години моделите на тези две марки неизменно са в челото на почти всички класации по надеждност. Това се отнася както за новите автомобили, така и за тези втора употреба. Във втория случай клиентите често предпочитат частните продавачи и така избягват официалните представители на марката. Това, разбира се, носи повече рискове при покупка, които няма как да бъдат избегнати.
Както повечето марки, дори луксозните, така и Lexus има модели, които са почти безпроблемни. Има, разбира се, и такива с проблеми. Затова и ви предлагаме един кратък преглед на гамата на марката, в която експерти от независими сервизи посочват най-честите дефекти на всеки отделен модел на старо.
Lexus на старо - какво да очакваме? (ГАЛЕРИЯ):
Кросоувърът се появи през 2018 година, като е ярък пример за това, че новите "Лексус"-и не са старите "Лексус"-и. Първият проблем е свързан с лаковото покритие и боята, които не са особено качествени и в резултат на това автомобилът бързо се покрива с драскотини и малки вдлъбнатини. Хромът също не е добър.
Вторият проблем е свързан с вариаторната трансмисия, която "мрази" буксуването и агресивното шофиране. Детайлите на скоростната кутия се увреждат сравнително бързо, а ремонтът не е от евтините.
Оплаквания при модела има и от радиатора, който се задръства и това води до прегряване на двигателя. Кормилната рейка също често дава дефекти, но това зависи много от начина, по който е каран автомобила. Двигателят с обем 2,0 литра е особено чувствителен към качеството на горивото, ангренажният ремък се разтяга и се налага замяна.
Снимки: Lexus