IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Nissan Qashqai на старо – какво да очакваме?

Експерти разкриват силните и слабите страни на първото поколение на кросоувъра

Nissan Qashqai не е нито първият, нито дори стотният кросоувър в историята на автомобилната индустрия. Много марки вече повече от 10 години произвеждат автомобили от този сегмент. Моделът на Nissan обаче се утвърди като един от най-знаковите на пазара, тъй като се появи през 2008 година, когато кросоувърите не бяха толкова популярни. Още повече, че той беше сравнително по-евтин, а в същото време и не по-малко надежден

Преди 7 години японският производител пусна второ поколение на Qashqai, което съответно доведе до намаляване на цената на първото. То продължава да се радва на стабилен интерес на пазара на употребявани автомобили, като е представено в два варианта – стандартен с 5 места и удължен (+2) с две допълнителни седалки. Заслужава ли си покупката, разкриват експертите от изданието Car.

Вижте силните и слабите страни на кросоувъра в галерията:

Снимки: Nissan

0 от 500
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Вин ( преди 2 месеца )
    Да допълня предния си пост! На дръжката на задния капак с времето се чупят пластмасовите държачи, но след отваряне ги подобрих с метални, вместо да купя нова. Преди седмици смених счупена ръкохватка на задна врата отвътре. През онлайн магазин си купих две (лява и дясна) за 33лв. с доставката. Амортисьорчетата на задния капак също ги сменях на деветата година някъде. Оригиналните гуми Бриджстоун изкараха до 90 000км., като се извади пробега със зимни, около 70 000. Накладки предни, задни- веднъж.
  • #12
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Факт ( преди 2 месеца )
    Позната взе първа генерация от нова. Градска пудра. На трета или четвърта година обадиха такава цифра за ремонти при пълна диагностика (спомням си само заминали амортисьори от изброените неща за смяна; кола виждала само асфалт и женско каране до пазар и училище), че вместо да я прави, направо я продаде. Горкият втори собственик... Не е справедливо, ама като си дал торба пари за еднодневен боклик, справедливо ли е и спрямо теб? Мазда, Нисан за мен са японските москвичи, ако и да имат попадения.
  • #11
    2 rate up comment 4 rate down comment
    LDV ( преди 2 месеца )
    На някого да му се е случвало да е паднал единия фар за мъгла от калника от първо поколение Nissan Qashqai?
  • #10
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Вин ( преди 2 месеца )
    Само да информирам, не да споря! Кашкай 01.2008, 2.0 бензин, автомат,. 104 000км, един собственик. Сменени няколко крушки на късите, една на мигач, задни тампони на носещата рама на двигателя, тампони на ушите на задни амортисьори, масло на cvt-то на 90000км.Колата върви като при покупката и! Недоволен съм от качеството на тапицерията и гумираната боя по таблото и ръкохватките. Не я продавам, че да я хваля!!!
  • #9
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Доволен собственик н ( преди 2 месеца )
    Имам новия модел с новия бензинов мотор, произведен през 2020 г. Пъргав и еластичен, тих и доста мощен. Интериора е доста по-качествен от този в сравними модели - Камик, Ес-крос, Опел и други, има сериозно обезшумяване, а панорамния покрив... нямам думи. Пожелавам на всеки да има възможността и по-скоро смелостта да си купи нов автомобил.
  • #8
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Човека с Нисана ( преди 2 месеца )
    Само да Ви кажа! Новата версия на Кашкай от 2019 г. е супер. Много неща вече не са същите, спрямо по-старите модели. Особено с двигателя, съвместна разработка с Мерцедес. Смятам, че българина не е забогатял от честна работа, за да си позволи Мерцедес, БМВ или Ауди, нови!!! За момента японските автомобили са номер едно. Само да припомня измамите в заводите на Фолксваген с отработените емисии. Така, че продължавайте да плащате на германците марките!!!
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Карам един 10-годишен Меган и първият път като се качих на такъв нисан бях изненадан от "липсата" на пространство , после ги паркирахме един до друг и си обясних защо . Трябва да се има предвид че е тежък и окачването му не е толкова здраво , за междуселски пътища в България
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    356 ( преди 2 месеца )
    От една страна такива детски болести има почти всеки модел, на почти всяка марка. Разликата е че при някой марки те са не дотам дразнещи, несъществени и се проявяват доста късно през живота на колата. Такъв е моят случай. А при некой други, се почва с любимите сервизи, още от първото седане :))
  • #5
    4 rate up comment 10 rate down comment
    z ( преди 2 месеца )
    Qashqai са твърде евтина изработка. Погледнете в българския форум на Nissan официалния отговор на производителя относно износването и ресурса на агренажната верига. Пълна скръб за SUV.
  • #4
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ходих на тестдрайв на седем местната версия 2009-та. Евтини пластмаси и твърда возия. Сравнявам с Ford S-max и Citroen C4 Grand Picasso. Дори стегнатия Форд возеше по-комфортно. Спрямо Ситроена просто нямаше база за сравнение.