fallback

11 причини да изберете седан пред SUV

Кросоувърите са по-скъпи, по-опасни и понякога заявяват пред света, че имате проблем със самочувствието

Когато човек поулегне и създаде семейство, му се налага да помисли и за по-голям автомобил. Доскоро класическият избор беше на седан от т. нар. D-сегмент. Но в последното десетилетие огромна част от европейците се пренасочиха към SUV или кросоувъри. Споровете кой от двата тима автомобили са по-добри не утихват, но ако се съди по пазарните данни, битката е окончателно загубена: според JATO Dynamics през тази година всички продадени в Европа седани и базирани върху седани комбита са едва 8% от пазара, ако броим и луксозните лимузини. Делът на кросоувърите е 40.7%.        Има немалко хора, които наистина се нуждаят от проходими машини с 4х4. Но повечето купувачи на кросоувъри плащат дан на модата и на някои митове за безопасност и сигурност, които не отговарят съвсем на фактите

Истината е, че има немалко хора, които наистина се нуждаят от високопроходими автомобили със задвижване на четирите колела. Особено в условията, създадени от българската Агенция пътна инфраструктура. Но за огромното мнозинство 4х4 задвижването изобщо не е необходимо, и те избират кросоувърите по съвсем други причини. И покрай това се примиряват с немалкото им недостатъци.

11 причини да изберете седан пред кросоувър (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #33
    Transporter ( преди 3 години )
    SUV с предно? Това е по-гадно от ***в кино!
  • #32
    Transporter ( преди 3 години )
    С 4 разкрачени нископрофилни гуми обичам да изяждам пътя, не да се килкам по завоите кат народна мелодия. Обичам при резки маневри АЗ да съм в контрол на колата, не да се върти като кит. Обичам да заковава при спиране, не да рита АБС-а и с тия 2 тона да ми спира като влака баба Вида. Обичам много стъкло и панорама, обичам да ми е светло вътре, не консерва с врати по метър и 20 и стъкла по 20 санта като УАЗ-душегубка. 4х4? Имам и аз: Model 3 dual motor
  • #31
    Gordon ( преди 3 години )
    Причина 12:Гроздето е кисело.
  • #30
    Sas ( преди 3 години )
    Хаха, точно ако обичаш да караш и се интересуваш от коли, ще знаеш всъщност колко лаишки и тенденциозен сайт е това. Относно паркирането, тротоарите и градинките - всеки, който КАРА по-голям кола, вкл. и комби, знае, че при перпендикулярно паркиране трябва да вкараш колата макс напред, за да не "стърчиш" и да пречиш на всички. Със СУВ това е по-лесно, защото е по-висок и не мислиш дали ще одереш предна/задна броня, а и сие са обикновено по-къси от еквивалентните комбита...
  • #29
    Карам Джулия ( преди 3 години )
    Усещането,че съм в маршрутка ме отказа от СУВ.Просто не е за мен.
  • #28
    Сандокан ( преди 3 години )
    Сменил съм 12 коли и 4 suv. Вече за кола не ща и да чуя, каквато и ще да е! Вие си драскайте каквото си искате. В момента имам МЛ и Х5 и повече кола няма да взема!
  • #27
    JEEP ( преди 3 години )
    Няма да коментирам тия пълни глупости, само ще кажа, че искам да се КАЧВАМ в автомобила си, не да клякам като влизам в него
  • #26
    Карач ( преди 3 години )
    Нищо вярно няма тая *** статия! Джипът, превъзхожда колата във всичко! Откъдето мине джип, кола неможе да мине! Кефа който ти дава джипът, никоя кола не може да достави(изключвам суперавтомобилите). Обслужването и гумите са на равностойни цени, не говоря за някакви въшки от типа на Корса, Ярис, Пунто и др. говоря за истински коли.
  • #25
    анонимен ( преди 3 години )
    До номер 25. Въздушното окачване го има и при А6 и при А8. Така че в случай на необходимост и тях можеш да ги вдигнеш на няколко сантиметра допълнително.А коефицентът на въздушно съпротивление се умножава по челната площ. Челната площ при Ауди Q7 е 2,86 м2, а при Ауди А8 е 2,31 м2. То и при тир-а на Тесла аеродинамиката е супер, ама пак като е ТИР има повече площ отколкото нормална кола.
  • #24
    анонимен ( преди 3 години )
    Не се заяждам - погледни по-внимателно под снимка 4!
fallback
Последни