fallback

11 причини да изберете седан пред SUV

Кросоувърите са по-скъпи, по-опасни и понякога заявяват пред света, че имате проблем със самочувствието

Когато човек поулегне и създаде семейство, му се налага да помисли и за по-голям автомобил. Доскоро класическият избор беше на седан от т. нар. D-сегмент. Но в последното десетилетие огромна част от европейците се пренасочиха към SUV или кросоувъри. Споровете кой от двата тима автомобили са по-добри не утихват, но ако се съди по пазарните данни, битката е окончателно загубена: според JATO Dynamics през тази година всички продадени в Европа седани и базирани върху седани комбита са едва 8% от пазара, ако броим и луксозните лимузини. Делът на кросоувърите е 40.7%.        Има немалко хора, които наистина се нуждаят от проходими машини с 4х4. Но повечето купувачи на кросоувъри плащат дан на модата и на някои митове за безопасност и сигурност, които не отговарят съвсем на фактите

Истината е, че има немалко хора, които наистина се нуждаят от високопроходими автомобили със задвижване на четирите колела. Особено в условията, създадени от българската Агенция пътна инфраструктура. Но за огромното мнозинство 4х4 задвижването изобщо не е необходимо, и те избират кросоувърите по съвсем други причини. И покрай това се примиряват с немалкото им недостатъци.

11 причини да изберете седан пред кросоувър (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #80
    sr ( преди 1 година )
    Научете първо разликата между 4х4 и 4 задвижващи колела преди да даватe компетентни мнения. Ето кратко обяснение: https://***.youtube.com/watch?v=EvUqqTP5T-U
  • #79
    suv ползвател ( преди 1 година )
    Това са пълни глупости - като бивш собственик на Сузуки Витара 2020 мога да кажа, че колата се е справяла на офроуд, тежи тон и 200 кг и гумите й за 17ки джанти среден клас са около 170 лв. Ако гумите ти са проблем има и стоманени 16-ки джанти за нея. Отделно 4х4 системата е доста полезна в снежни и дъждовни условия, където помага за по-добра стабилност на пътя. Сега съм с по-голям СУВ, защото ми трябва повече място за багаж, но не знам дали бих се върнал на седан. И не са по-скъпи...
  • #78
    Дидо ( преди 1 година )
    Седан никога и по никакъв начин. Голямо дълго и никакъв багажник. Комбитата са грозни СУВ си е супер.
  • #77
    Реалист ( преди 1 година )
    SUV-oвете са по-скъпи за поддръжка и по-некомфортни. Реално нямат нито един плюс спрямо един хубав седан, освен няколко сантиметра по-висок просвет, който обаче оказва негативно влияние в завоите, заради високия център на тежестта, особено при висока скорост и рязко маневриране! Всичко е маркетинг и мода, за да вземат на баламите парите! За 4х4 възможностите по-добре да не говорим, една обикновено Ауди или Субару ще направи смешни 99% от паркетниците!
  • #76
    До Mercedes GLE ( преди 1 година )
    Според теб Е class или GLE е по-сигурен автомобил и защо?Май не си присъствал на часовете по физика!
  • #75
    Ники ( преди 1 година )
    Автора май не е карал никога 4x4 да беше замълчал дали е сув или кола 4Х4 няма нищо общо с обикновеното комби ей смешници покарайте и едното и другото и тогава се исказвайте
  • #74
    Mercedes GLE ( преди 3 години )
    Пълни глупости. Защо не публикувате снимки от катастрофи между джип и седан, за да видим резултата...
  • #73
    ники ( преди 3 години )
    такава статия може да напише само човек който никога не е карал4x4
  • #72
    Deen ( преди 3 години )
    Най добре да имаш и от двете.
  • #71
    Майския ( преди 3 години )
    Няма такава причина, че да избера седан пред SUV
fallback
Последни