fallback

11 причини да изберете седан пред SUV

Кросоувърите са по-скъпи, по-опасни и понякога заявяват пред света, че имате проблем със самочувствието

Когато човек поулегне и създаде семейство, му се налага да помисли и за по-голям автомобил. Доскоро класическият избор беше на седан от т. нар. D-сегмент. Но в последното десетилетие огромна част от европейците се пренасочиха към SUV или кросоувъри. Споровете кой от двата тима автомобили са по-добри не утихват, но ако се съди по пазарните данни, битката е окончателно загубена: според JATO Dynamics през тази година всички продадени в Европа седани и базирани върху седани комбита са едва 8% от пазара, ако броим и луксозните лимузини. Делът на кросоувърите е 40.7%.        Има немалко хора, които наистина се нуждаят от проходими машини с 4х4. Но повечето купувачи на кросоувъри плащат дан на модата и на някои митове за безопасност и сигурност, които не отговарят съвсем на фактите

Истината е, че има немалко хора, които наистина се нуждаят от високопроходими автомобили със задвижване на четирите колела. Особено в условията, създадени от българската Агенция пътна инфраструктура. Но за огромното мнозинство 4х4 задвижването изобщо не е необходимо, и те избират кросоувърите по съвсем други причини. И покрай това се примиряват с немалкото им недостатъци.

11 причини да изберете седан пред кросоувър (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
  • #12
    Prick ( преди 3 години )
    тия ги говори на маминка. Само тя ти е виновна, че си такъв смотльо
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    4x4 не е само за offroad. С четири задвижващи колела можеш да преминеш през завоя с много по-голяма скорост от обикновен автомобил. Освен това като тръгваш от нула можеш по-бързо да се засилип. На окър път колата е много по-стабилна,
  • #10
    До 5 ( преди 3 години )
    Функционална кола е ванът или комбито. Нито един SUV не е по-функционален от ван. Ама вановете изглеждат умрело, а SUV са "глей ква яка кола имам". Затова и се продават повече.Пример - Рено Сценик срещу Рено Каджар - първото е по-късо а има повече място за пътници, по-голям багажник, вози по-меко и харчи по-малко. А има и огромни прозорци.Ама "жипа" изглежда мъжкарски, вана - не!
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Седан не, но комби. Повече от десет години карам само комби/дизел/автоматик - 4 различни марки и модела и тази комбинация ме устройва най много.Ако някой ден стана горски може да подкарам джипка.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Вчера гледах едно клипче в Ютуб как един Рейндж Ровър е брутално засрамен от една Панда на планински път. Толкова за СУВ-овете.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    СУФ... как бе я не разваляйте магията на модата :D ... "eВрибари на магари", както се рекламираше едит тип с магаре на плажа преди години... (в случая не е магаре, а суф)...
  • #6
    RD ( преди 3 години )
    Ми аз изпъквам, защото моята кола е най-ниска :) Само трудно я намирам на паркинга...
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Е, сигурно е така, ама *** го обясни на начинаещите мутри и плеймейтките, за които ако не е огромен Жип, не е кола. Пък и как ще изпъкнем в тълпата, а?
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Какви седани, ако не сте разбрали скоро ще изчезнат. Хората търсят функционална кола, нито ги интересува нисък разход, изобщо не им дреме, че можели да вземат завоя с 10км повече, нормалния човек не е съзтезател. За нашите смотани пътища пък да не говорим колко е по-добре с висока кола.
fallback
Последни