IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 проблемни двигателя при коли на старо

Тези мотори е добре да бъдат избягвани, защото не са особено надеждни

Преди да ви представим тези мотори, които са произведени от едни от най-големите автомобилни компании на света, трябва да направим важна уговорка. Определението "чупещ се и ненадежден двигател" е доста условно.


двигател


Често много рано и без видима причина от строя излизат не всички, а само част от моторите от определено семейство. Съответно, постепенно се събира информация за това, кое при тях се чупи най-често. В същото време оставалите двигатели от този модел без проблем изкарват заложения от производителя ресурс.

На света няма примери за семейство двигатели, при което половината произведени мотори да се развалят още докато са в гаранция. Производителите бързо взимат мерки и пускат все по-усъвършенствани и съответно по-здрави агрегати, защото в противен случай страда репутацията на съответната марка.

В случая ще се спрем само на стандартни мотори, които са широко разпространени и съответно добре познати. Сред тях не попадат жертви на даунсайзинга като 3-цилиндровия 1.0 R3 на Opel, който е много проблемен, както и страдащият от прегряване Ford 1.0 Ecoboost.

 
5 проблемни двигателя при коли на старо (ГАЛЕРИЯ):

  

0 от 500
  • #24
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    На форд и Волво не е неограничен пробега,а гаранцията е 5 години или 150 000км. Хюндай предлага 5 години гаранция без ограничение на пробега,
  • #23
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Колега,карах и аз Дачия 1.5 dci, и имаше същото прекъсване от време на време на празен ход! Мотора на 400 000км.! Железен мотор е този. Имам и приятел караше такова Рено Клио 1.5 dci на 310 000км. палеше зимата и при -18 от първи път, много здрав мотор. Но много *** и е тромав.
  • #22
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    От изброените модели мога да коментирам само 1.5 dci на Рено , и по - конкретно при Дачия . През 2008 купихме 10на Дачии Логан 1,5 dci. Интересното е , че няколко умряха доста рано. Но другите пък вървят доста добре .Моята е на 240 000 хиляди , и освен едно леко прекъсване на празен ход няма други проблеми . Колите са работни и се експлоатират доста на градско. Ама явно зависи каква ще ти се падне.
  • #21
    1 rate up comment 9 rate down comment
    До 11 ( преди 3 години )
    На Форд и Волво е с неограничен пробег гаранцията
  • #20
    35 rate up comment 2 rate down comment
    Бат Рамбо ( преди 3 години )
    Голям майтап. VW са единственият производител при който веригите имат по-къс живот от ремъците. Гениално.
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    гоуфче ( преди 3 години )
    Гоуфчето тройка къде е
  • #18
    13 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 3 години )
    Всяка Тойота Корола,а да не говорим Авенсис има премиум затваряне на вратите,ама трябва да си се качвал в нова такава или такава на десетина години,за да знаеш.
  • #17
    12 rate up comment 12 rate down comment
    RRE ( преди 3 години )
    Тойота всъщност дава най-добрите гаранционни условия. Защото на етикета пише Made in Japan
  • #16
    33 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Елате ги вижте родните немски премиуми, всеки ден като разхождам кучето ги виждам, карат мерцедеси ама сложили гуми HiFly, а това е едно от най-важните неща за всяка кола, безпрецендента некомпетентност и си рискуват живота и не само техния.
  • #15
    18 rate up comment 9 rate down comment
    RRE ( преди 3 години )
    Повечко ориз хапвай голфоджио. Класациите за найтрошливи мотори са само с германски еднодневки. Нито един японски мотор,дори на 1 млн. километра пробег с дефект не влиза в тия класации на пошли мотори,окупирани от германските копировачи!