fallback

10 причини, поради които кросоувър в града е лоша идея

Собствениците на такива автомобили допускат няколко основни грешки

Всички искат кросоувъри и това си личи от резултатите на този вид автомобили на пазара. Повечето от купувачите им изобщо не се замислят, дали такава кола им е нужна. А тя изобщо не им трябва, тъй като популярността на кросоувърите се дължи на две неща - успешен маркетинг и мода.

А когато подобен автомобил трябва да се управлява в града, нещата стават още по-безсмислени. Ето 10 причини, поради които далеч по-удачно е да се купи хечбек, комби или дори седан.

10 причини, поради които кросоувър в града е лоша идея (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    Има и хубави седани, купета и кросовъри. Най-безсмислени са хечбеците - ниски и по-неудобни за паркиране от кросовър.
  • #14
    До 11 ( преди 4 години )
    Много кросовъри са широки и дълги колкото седан или дори хечбек, като в същото време са по-високи. Това и основното предимство - седиш по-високоби виждаш по-добре пътя и не клякаш в ниското (полезно за всеки над 175 см или с болки в краката).
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    Абе Мазда Трибют бие всеки седан по комфорт.
  • #12
    Striker ( преди 4 години )
    Като цяло доста вярна статия. Но...мода, избиване на комплекси и ..пари за гориво и ремонти на вятъра. Имах един средняшки Тусон - харчи повече, тежи повече, управлява се гадно( в сравнение с нормална кола), ремонта е по-скъп и т.н., и т.н. А 4х4 ми е потрябвало веднъж за 4 години собственост.
  • #11
    До #9 ( преди 4 години )
    Би ли обяснил, какви точно предимства комбинира примерно X-Ceed и защо да дам 6000лв повече, а да не си купя Ceed ? За какво точно ще ги дам тия 6000лв ?
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Един бърз поглед върху цената на "Сандеро" и "сандеро" степвей ни дава идея за разликата в цените.
  • #9
    sas ( преди 4 години )
    Авторе, за първи път всичко написано е вярно! Браво! Ще помоля обаче в следващите дни да напишеш статии защо хечбеците, седаните и всъдеходите са лоша идея за града. Не мисля, че има кола или клас, при които да не се прави някакъв компромис. СУВ се продава толкова много именно защото комбинира предимства от различни класове с относително малки недостатъци (изброени в статията).
  • #8
    До #6 ( преди 4 години )
    Нищо от това, което си написал, не е вярно. Цената е с 10 бона отгоре, защото е сув. Не се паркира по-лесно, не е с по-малки габарит. И също не забравяй, че е доста по опасно със сув. Заради восокия център на тежеста, колата е доста по нестабилна, по-тежка е и има недозавиване. Ако чукнеш бордюр при малко по-висока скорост, шанса да си по таван със сув е много по-голяма. Та това не му е хубавото. Всъщност почти нищо хубаво няма, освен ако си с голям корем и пътя до вкъщи е много зле.
  • #7
    До #5 ( преди 4 години )
    Звучиш точно като един облъчен от модата, точно като онези, за които се пише в статията. Чуй се само, каква брада ще сресваш, същата която имат и другите. Нали ти обясняват хората, че не получаваш нищо повече. Каква висока позиция, какво си мислиш, като си седнал 5см по-високо, като ти се изтъпанчи един бус отпред, все тая. Ся ако си някой с голям корем и не можеш да се навеждаш като влизаш в колата, значи кросоувърчето си е точно за теб.
  • #6
    бо ( преди 4 години )
    Тъпичка статия. СУВ е удобно , стига да не е нещо от рода на пикапите по 5-6 метра. Високо, лесно се качва и слиза, по-малки габарити от кола среден клас, по-лесна за паркиране, за зимата по-удачна, цените са като на обикновен автомобил от среден клас да кажем Голф. Ако пък ви се наложи да излезете извън пътя, сте добре подготвени! Та кое му е лошото на СУВ-а? По-голямото съпротивление може би при висока скорост...! Е, не е болка за умиране....
fallback
Последни