fallback

10 причини, поради които кросоувър в града е лоша идея

Собствениците на такива автомобили допускат няколко основни грешки

Всички искат кросоувъри и това си личи от резултатите на този вид автомобили на пазара. Повечето от купувачите им изобщо не се замислят, дали такава кола им е нужна. А тя изобщо не им трябва, тъй като популярността на кросоувърите се дължи на две неща - успешен маркетинг и мода.

А когато подобен автомобил трябва да се управлява в града, нещата стават още по-безсмислени. Ето 10 причини, поради които далеч по-удачно е да се купи хечбек, комби или дори седан.

10 причини, поради които кросоувър в града е лоша идея (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #25
    До Собственик на кро ( преди 4 години )
    Първо, няма кросоувър със задвижване 4х4. Не всяко задвижване на четирите колела е 4х4. При кросоувъра се използва система, която дори не се доближава до истинското 4х4. И второ, на леда може и да се държи добре, както казваш, но в крайна сметка не живеем в Сибир или Аляска и през почти цялата година караме в топло и сухо време.
  • #24
    анонимен ( преди 4 години )
    #18 като гледам за кого гласуват близо 50% от хамериканците... май не са ми пример за умни и рационални хора... а то и точно тези които гласуват за Тръмп са пикападжиите най-често ... известни като реднек, републиканци и let's make america great again диваци... дори само за да не ме асоциират с подобни елементи, не бих карал сув.. шегувам се - и без това не бих.
  • #23
    анонимен ( преди 4 години )
    Понеже не разбирам от автомобили,наблягам на въздушно окачване ,автоматик и постоянно зацепено 4х4.гумите на джипката ми са по евтини от на колата ми-един и същи модел унироял.преди ч-ри години удариха жена ми на кръстовище и другата кола беше тотал,много маневрена и за леда е на режим спорт,не ми се налага да мисля за зимни или летни гуми(м+с).подръжката на леката кола ми е по скъпа от сувчето...............
  • #22
    Аз ( преди 4 години )
    Истинска джипка ако се налага офроуд да разбира се. Псевдо джипка или така наречен кросовър да го караш градско основно е за хора с малки чур*ки. Искат да карат големи коли за да компенсират разни неща. Един голям седан е винаги по комфортен, луксозен и широк от масовите паркетници. Аз ще си карам Супърба, а вие си катерете бордюрите дето всяка кола ги качва без проблем и се мислете за играчи.
  • #21
    анонимен ( преди 4 години )
    #19 най-обичам доводи от рода на - не бих се върнал... Нищо от изброеното не е вярно - комфорт? WTF? проходим? в града е много важно ли!?!? бърз?? нима? седан или хеч са по-бавни ли? просвет? може би за някой бордюр, *** в София почти не остана къде са се катериш.. видимост? по-лоша от на нормалните седани! Кога някой се е притеснявал без СУВ да минава през спящи полицаи, освен ако не е с ламборджини - в този случай надали ще предпочета сув...
  • #20
    анонимен ( преди 4 години )
    Демек са си раздути миниванчета, на които плащаш една торба пари за гумите - като сценика ми, който е леко проходим, прилично просторен, задоволително комфортен, не точно спортен но върши работа. И за 400 лева го обувам с 4 континентала или мишелина.
  • #19
    Дидо ( преди 4 години )
    Пълни глупости. И е комфортен, и е проходим, и е бърз, и имаш по-голям просвет и видимост, и по-широк вътре, по-удобен. Не се притесняваш от спящи полицаи, зимата е пушка....и, и, и. От както карам СУВ, не бих се върнал на седан, комби, и подобни.
  • #18
    До 17 ( преди 4 години )
    В Америка са *** но от коли разбират. Там карат сувове масово. Кой ти говори за тъпата ти Шопия, цинга Филибето и ВарнЪтЪ. Хората ше си карат квото си искат, изроде!
  • #17
    До #15 ( преди 4 години )
    Как точно кросоувъра, ще го паркираш по-лесно от хечбека ? И защо хечбеците да са безмислени, като всъщност са по-практични от седана, след като задните седалки падат и имаш багажник като на комби ? Как успя за няколко думи да кажеш толкова тъпотии?
  • #16
    анонимен ( преди 4 години )
    Ами аз съм 183 см, в Ситроен С1 съм като в картинг. А моята кукла Land Cruiser с 3 врати е толкова дълга като хечбек, но не се навеждам да вляза.
fallback
Последни