IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 причини, поради които кросоувър в града е лоша идея

Собствениците на такива автомобили допускат няколко основни грешки

Всички искат кросоувъри и това си личи от резултатите на този вид автомобили на пазара. Повечето от купувачите им изобщо не се замислят, дали такава кола им е нужна. А тя изобщо не им трябва, тъй като популярността на кросоувърите се дължи на две неща - успешен маркетинг и мода.

А когато подобен автомобил трябва да се управлява в града, нещата стават още по-безсмислени. Ето 10 причини, поради които далеч по-удачно е да се купи хечбек, комби или дори седан.

10 причини, поради които кросоувър в града е лоша идея (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Toni GTI ( преди 5 часа )
    Е най накрая една хубава статия,със болезнени истини за всички фенове на този тип автомобили
  • #42
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Статията е много точна. Модата не означава практичност. Вдигнат автомобил е с по-лошо пътно поведение от един хечбек,харчи повече и върви по-малко.
  • #41
    6 rate up comment 4 rate down comment
    ДАскала ( преди 2 седмици )
    Има 5 вида автом. -седан за пътуване извън града , комби за багажи , хечбек за града , джип са офроуд , и купе или кабрио за кеф - сув и кросоувър са пе*алските извращения на 21 век.Нито мъжко , нито женско - стоял бил по-високо , за какво ти е да стоиш високо да не усещаш пътя , да се клатушкаш , да имаш челно съпротивление на палет с тухли , за това ли? Стига глупости - вдигни си седалката да ти е удобно и си карай нормална кола с добър баланс и возия , за какво ти е такава вдигната сапунерка!
  • #40
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Мечо Пух ( преди 2 седмици )
    Както повечето статии на аутомедия и тази е безсмислена и изсмукана от пръстите. Автова е виждал коли само на снимки
  • #39
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Ауто, аутоо... ( преди 2 седмици )
    Дам... Статията веднага ме накара да съжалявам горко за покупката на моя Karoq и да искам да го сменя със Scala... Предимствата на един SUV са далеч повече от недостатъците (какъвто бил по-голямото въздушно съпротивление по магистралите?!). Че аз не съм си взел кросоувър за надбягвания... И който веднъж е сядал във вдигнат автомобил, после му се струва, че седи на асфалта в лекия. Дали наистина е само мода?...
  • #38
    8 rate up comment 1 rate down comment
    mancho ( преди 2 седмици )
    До #11 "Би ли обяснил, какви точно предимства комбинира примерно X-Ceed и защо да дам 6000лв повече, а да не си купя Ceed" Аз ще ти обясня защо си купих хсеед 1. Много е манипулативно да пишеш 6к лв. НЕ Е толкова. ПОЛУЧАВАШ: 2. Лед фарове и стопове,мултимедия,ал. джант,релси на покрива и др виж цен. листи 3. 10% по-голям багажник 4. Повдигнато окачване с 4 см, супер е и е по-комфортно отгоре на всичко 5. Конглокенция на хсеед е сийд комби 2 ниво оборудване- багажник срещу окачване. КУП ...
  • #37
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    колкото ти се отделят,за Мсъм харчил 5 жетона на автомивка и 3 жетона,същото се отнася и за К.Не трябва да забравяме и системите за сигурност,но в случая при мен е за автомобили от разлика в поколенията от 12 години,което е много. Като цяло на мен СУВ ми дава повече свобода и независимост при придвижване през всеки един сезон. По отношение на това ще кажа,че това лято на морето с К спрях до мястото където исках,а децата които ползват М го спряха на пътя на около 400 м по надолнище доста стръмно.
  • #36
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    дозавива,К се справя отлично. За зимата в сняг и киша просто удоволствието с К е неповторимо и сигурно,а за клирънса съм го мерил и е 200мм. по средата под двигателя,а при коловози носачите не играят роля отзад е доста над 200. Преминаването през диагонални препятствия също не е проблем. Скоростта е еднаква и за двете,но ускорението за К и доускорението е по-бързо от М,може би защото М е с бензинов двигател,а К с дизелов. И двете коли съм ги купувал нови на 0 км. На автомивка харчиш толкова
  • #35
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Do:8 ( преди 2 седмици )
    Не сте в час нещо! Сравнете цената на един Голф и един Кашкай или Киа Спортидж която лично имах до пред 3 месеца. Киата върви като пършинг. Дължината и е като на Голф, но преимуществата са в полза на СУВ. Това как ще се обърна на таван ако чукна бордюр ще остая на спецовете, но не мисля ,че би било едно и също ако се чукнеш с Голфче или с Кашкай в бордюр с едно 80 км/ч....Всички имат вече системи за стабилизация и тем подобни.Тенденцията е СУВ и това не е само мода , а и малко повече анализи...
  • #34
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Ккк ( преди 2 седмици )
    За всеки влак си има пътници. Аз си купих нов Форестър. Там където живея когато падне сняг преди с бмвто го спирах на главния път и катерих една 400м yрва с натоварени покупки в шейната на детето, отделни и две деца сутрин на градина по дупе надолу и после дърпай нагоре . Това беше основната причина за сув. Избрах форестър защото 4х4 е едно от най добрите, заради боксеровия двигател има нисък център на тежеста и не клати в завойте. Да гори бензин, да скъпи са гумите, но си има и предимства.