fallback

10 причини, поради които кросоувър в града е лоша идея

Собствениците на такива автомобили допускат няколко основни грешки

Всички искат кросоувъри и това си личи от резултатите на този вид автомобили на пазара. Повечето от купувачите им изобщо не се замислят, дали такава кола им е нужна. А тя изобщо не им трябва, тъй като популярността на кросоувърите се дължи на две неща - успешен маркетинг и мода.

А когато подобен автомобил трябва да се управлява в града, нещата стават още по-безсмислени. Ето 10 причини, поради които далеч по-удачно е да се купи хечбек, комби или дори седан.

10 причини, поради които кросоувър в града е лоша идея (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #45
    Кучето Пенчо ( преди 3 години )
    Големи глупости.
  • #44
    Георги Станков ( преди 3 години )
    Това е първата статия която не харесвам тук, абсолютно не съм съгласен с доводите, и продажбите го показват, СУВ моделите са най-търсени !
  • #43
    Автомобилите не се к ( преди 3 години )
    Глупави доводи в публикацията като за бедняците в Бг. територията!!! Точно универсалността на моето Subaru Forester 2017г. за мен е ПРЕДИМСТВОТО заради което го притежавам...
  • #42
    Toni GTI ( преди 3 години )
    Е най накрая една хубава статия,със болезнени истини за всички фенове на този тип автомобили
  • #41
    анонимен ( преди 3 години )
    Статията е много точна. Модата не означава практичност. Вдигнат автомобил е с по-лошо пътно поведение от един хечбек,харчи повече и върви по-малко.
  • #40
    ДАскала ( преди 3 години )
    Има 5 вида автом. -седан за пътуване извън града , комби за багажи , хечбек за града , джип са офроуд , и купе или кабрио за кеф - сув и кросоувър са ****алските извращения на 21 век.Нито мъжко , нито женско - стоял бил по-високо , за какво ти е да стоиш високо да не усещаш пътя , да се клатушкаш , да имаш челно съпротивление на палет с тухли , за това ли? Стига глупости - вдигни си седалката да ти е удобно и си карай нормална кола с добър баланс и возия , за какво ти е такава вдигната сапунерка!
  • #39
    Мечо Пух ( преди 3 години )
    Както повечето статии на аутомедия и тази е безсмислена и изсмукана от пръстите. Автова е виждал коли само на снимки
  • #38
    Ауто, аутоо... ( преди 3 години )
    Дам...Статията веднага ме накара да съжалявам горко за покупката на моя Karoq и да искам да го сменя със Scala...Предимствата на един SUV са далеч повече от недостатъците (какъвто бил по-голямото въздушно съпротивление по магистралите?!). Че аз не съм си взел кросоувър за надбягвания...И който веднъж е сядал във вдигнат автомобил, после му се струва, че седи на асфалта в лекия.Дали наистина е само мода?...
  • #37
    анонимен ( преди 3 години )
    колкото ти се отделят,за Мсъм харчил 5 жетона на автомивка и 3 жетона,същото се отнася и за К.Не трябва да забравяме и системите за сигурност,но в случая при мен е за автомобили от разлика в поколенията от 12 години,което е много. Като цяло на мен СУВ ми дава повече свобода и независимост при придвижване през всеки един сезон. По отношение на това ще кажа,че това лято на морето с К спрях до мястото където исках,а децата които ползват М го спряха на пътя на около 400 м по надолнище доста стръмно.
  • #36
    анонимен ( преди 3 години )
    дозавива,К се справя отлично. За зимата в сняг и киша просто удоволствието с К е неповторимо и сигурно,а за клирънса съм го мерил и е 200мм. по средата под двигателя,а при коловози носачите не играят роля отзад е доста над 200. Преминаването през диагонални препятствия също не е проблем. Скоростта е еднаква и за двете,но ускорението за К и доускорението е по-бързо от М,може би защото М е с бензинов двигател,а К с дизелов. И двете коли съм ги купувал нови на 0 км. На автомивка харчиш толкова
fallback
Последни