Съвременните шофьори са наясно, че трябва редовно да сменят маслото в двигателя, филтрите и спирачната течност, но не се и замислят, че има и други основни детайли и системи, които също се нуждаят от обслужване. Съответно, те се пропускат, а това понякога води до сериозни повреди по автомобила.
Това се случва обикновено, когато гаранцията на автомобила изтече и собственикът му започне да го обслужва сам. И в повечето случаи не става дума за спестяване на разходи, а от незнание. Резултат от него е посещение в сервиз и ремонт, който в повечето случаи не е никак евтин.
6 "процедури", чието пропускане води до повреда и ремонт (ГАЛЕРИЯ):
Смазване на кардановия вал
За шприцоване на кардана при съвременните машини, особено при всъдеходите, повечето шофьори дори не са и чували, въпреки че именно този основен детайл работи в много тежки условия. Шприцоването, тоест смазването, трябва да се извършва на всеки 15 000 километра. А ако автомобилът се кара предимно на тежък терен, то процедурата е задължителна на всеки изминати 7000 километра.
За шприцоване на кардана при съвременните машини, особено при всъдеходите, повечето шофьори дори не са и чували, въпреки че именно този основен детайл работи в много тежки условия. Шприцоването, тоест смазването, трябва да се извършва на всеки 15 000 километра. А ако автомобилът се кара предимно на тежък терен, то процедурата е задължителна на всеки изминати 7000 километра.