Съвременните шофьори са наясно, че трябва редовно да сменят маслото в двигателя, филтрите и спирачната течност, но не се и замислят, че има и други основни детайли и системи, които също се нуждаят от обслужване. Съответно, те се пропускат, а това понякога води до сериозни повреди по автомобила.
Това се случва обикновено, когато гаранцията на автомобила изтече и собственикът му започне да го обслужва сам. И в повечето случаи не става дума за спестяване на разходи, а от незнание. Резултат от него е посещение в сервиз и ремонт, който в повечето случаи не е никак евтин.
6 "процедури", чието пропускане води до повреда и ремонт (ГАЛЕРИЯ):
Смяна на течност на електромагнитната муфа
Още един агрегат, на който се отделя необходимото внимание едва тогава, когато той прегрее и излезе от строя. А тази муфа се поставя на повечето кросоувъри със задвижване на четирите колела, където играе сериозна роля. От Volkswagen, например, препоръчват течността в муфата Haldex да се сменя на всеки три години, а от Skoda - на всеки 60 000 километра.
Още един агрегат, на който се отделя необходимото внимание едва тогава, когато той прегрее и излезе от строя. А тази муфа се поставя на повечето кросоувъри със задвижване на четирите колела, където играе сериозна роля. От Volkswagen, например, препоръчват течността в муфата Haldex да се сменя на всеки три години, а от Skoda - на всеки 60 000 километра.