Съвременните шофьори са наясно, че трябва редовно да сменят маслото в двигателя, филтрите и спирачната течност, но не се и замислят, че има и други основни детайли и системи, които също се нуждаят от обслужване. Съответно, те се пропускат, а това понякога води до сериозни повреди по автомобила.
Това се случва обикновено, когато гаранцията на автомобила изтече и собственикът му започне да го обслужва сам. И в повечето случаи не става дума за спестяване на разходи, а от незнание. Резултат от него е посещение в сервиз и ремонт, който в повечето случаи не е никак евтин.
6 "процедури", чието пропускане води до повреда и ремонт (ГАЛЕРИЯ):
Смяна на масло в раздатъчната кутия
Всеки производител сам определя интервала, на който трябва да се сменя маслото в раздатъчната кутия. Например, в Hyundai препоръчват това да става на 120 000 километра пробег, докато от Volkswagen посочват два пъти по-малко изминати километри. Заедно с маслото е добре да се сменят и уплътненията, така се намаляват шансовете за повреда по трансмисията.
Всеки производител сам определя интервала, на който трябва да се сменя маслото в раздатъчната кутия. Например, в Hyundai препоръчват това да става на 120 000 километра пробег, докато от Volkswagen посочват два пъти по-малко изминати километри. Заедно с маслото е добре да се сменят и уплътненията, така се намаляват шансовете за повреда по трансмисията.