IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

7 основни грешки при смяна на гумите

Избягването им ще ни спести доста неприятности през зимния сезон

Есента настъпва с пълна сила и температурите навън падат. Идва времето за смяна на летните гуми със зимни. Повечето собственици на автомобили посещават съответните работилници, за които това време от годината е любимото, тъй като правят най-голям оборот. Има, разбира се, и такива шофьори, които предпочитат да го направят сами. Така те си спестяват разходи и висене по опашки, но пък подлагат автомобила си на риск, ако не разполагат с нужното оборудване.

И в двата случая може да бъдат допуснати грешки и съответно те да доведат до сериозни неприятности на пътя. Ето най-сериозните от тях, които лесно могат да бъдат избегнати.

7 основни грешки при смяна на гумите (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #6
    25 rate up comment 0 rate down comment
    м даааа ( преди 3 години )
    само да спомена ,че ако сменяте два комплекта с гуми е добре да си купите втори чифт джанти , защото първо че спестявате време и второ не съсипвате гумите от постоянна смяна
  • #5
    31 rate up comment 5 rate down comment
    111 ( преди 3 години )
    Минимум 4 mm е изискването за дълбочина на грайфера, когато летни гуми ще се карат през зимата.Иначе мин. дълбочина на грайфера е 1,6 mm.
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Гец ( преди 3 години )
    И на осмия ден Петър си взе почивка.
  • #3
    11 rate up comment 2 rate down comment
    apollo11 ( преди 3 години )
    До 1Случайнонда си чувал че спирачната течност е силно корозивна...?Вд-40 е достатъчно за смазка при завиване; после изВетрява и няма опасност от клеясване на смазката или ръжда.
  • #2
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До 1 аз редовно го правя но с графитна смазка на шпрей и то от над 30 години и колело не ми се е саморазвивало от това действие,виж от нестегнати болтове по моя вина ми се е случвало да хлопа,като на счупено окачване.
  • #1
    21 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    "...не бива да се смазват болтовете и шпилките с цел облекчаване на свалянето им след това. Подобно действие може да доведе до отвиване на гайките и дори до падане на колелото по време на движение..." Знам че ще ме нахраните, но не е вярно. При стари коли е добре да се намаже с малко масло или още по-добре спирачна течност за да не клеясват. Не ги заливаш разбира се - по 2-3 капки на болт и на централния отвор.