IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ограничителят на скоростта на Volvo пада срещу 1790 евро

Германска компания предлага премахването на тази система за безопасност

Шведският производител Volvo въведе ограничител на максималната скорост на 180 км/ч при всички свои нови автомобили. Германско тунинг-ателие обаче се справи с предизвикателството и премахна ограничението. Нещо повече - неговите експерти са готови да направят същото с всеки модел на марката.


Volvo


Специалистите от Heico Sportiv всъщност не са измислили нищо ново, а са използвали същия пакет от програми, с който и досега са увеличавали мощността на автомобилите на Volvo с 30-70 км/ч. Благодарение на него, автомобилите на скандинавския производител достигат предишните си показатели за максимална скорост.

Трябва да се отбележи, че функция за ограничение на скоростта се поставя дори на "горещото" Volvo S60 T8 Polestar. Със своите 405 конски сили този автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,4 секунди, а след още 5 секунди достига тавана от 180 км/ч. След намесата на тунинг-ателието спортният седан вече вдига 250 км/ч.

От Heico Sportiv обявиха, че ще предлагат новото програмно оборудване от края на ноември. То ще струва между 1290 и 1790 евро в зависимост от модела на Volvo и допълнителната мощност.

Снимка: Volvo

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    въпросът е... ( преди 1 месец )
    срещу колко пада ГЛУПОСТА в китайската фирма волво!?
  • #10
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Кларксън и жена му са ползвали няколко xc90 за семейни коли. Ти си се радвай на миризливия гоуф или "баварец" и не давай акъл
  • #9
    2 rate up comment 4 rate down comment
    край ( преди 1 месец )
    В държави в които е забранено да се кара над 140 км/час е опасно излишно колата да вдига 250 км. вижте в Бричка - удар с 200 км/час в автобус до какво води - в колата нямаше празно пространство автобуса ударен странично оснтана без 1 здраво стъкло и посукан. 140 - км/час е максималната скорост при която от системите за безопасност на колата има някакъв смисъл - при повече се вика поп. В момента доста баничарки дигат по 200 - сигурно идеята на производителя е да не изстинат баничките при доста ...
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    виц на десетилетието " през 2012 волво обявиха че ще правят конглокент на М3 "
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    а как ли решават проблема на собствениците на китайския премиум с еректилната дисфункция "вашият сексуален живот е в миналото ако карате волво" джереми кларксон волво ограничи скоростта до 180 тъй като платформата на която са изградени е опасна а за двигателите няма да какво да говоря форумите са пълни със сополиви истории за китайското качество на шведската премиум марка радвайте се на живта докато не сте си купили волво
  • #6
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Профи ( преди 1 месец )
    До анонимния дупнишки хакер: аматьори, ама скубят по над 1000 евра, а ти макар да си професионал го подаряваш това като екстра срещу 0 лева, защото хакваш само брички. И подмладяваш каруците и ги правиш на 100 хил. всичките, гад-и-но!
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Голям праз, разбирам да махнеш ограничителя на спортна кола, но на някаква китайска електричка...
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аматьори! При нас това върви пакет с промяна показателите ма километража.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Мистър Уейн ( преди 1 месец )
    „конглокенция“ - Аутомедия автоматично поправя конку.ренция така
  • #2
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Мистър Уейн ( преди 1 месец )
    Волво се застреляха в крака с това ограничение, особено в Германия. Сякаш не стига, че на XC90 най-мощният мотор е четирицилиндров, а конглокенцията започва от шестаци и предлага и по-големи кубатури (дори и Touareg, който няма премиум емблема). Дизайнът им е брилянтен, факт, но под него не получаваш нищо, за съжаление.