IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Да те засекат на аутобана с 240 км/ч

В подобни ситуации е много важен и късметът (ВИДЕО)

Все по-малко са участъците с неограничена скорост на легендарните германски аутобани. Интересът към тях обаче не намалява, дори напротив - много любители на бързото шофиране се насочват към тези магистрали, за да проверят възможностите на автомобила си.


Volkswagen Golf GTI


Често това се записва и на камера, разположена в салона на колата. Така е постъпил авторът на видеоканала Carpool of Eren, но при неговия опит за снимки при ускорение с Volkswagen Golf GTI не всичко се получава по план. При движение със 240 км/ч пред хот-хеча, който има 245 коня под капака, внезапно излиза Skoda Rapid Spaceback.

Ясно е какво се случва след това - присветване с дългите светлини, екстремно спиране и опит да се избегне удара, който се оказа неуспешен.



За щастие, и двамата участници в инцидента се разминават с лек уплах и с не толкова тежки поражения по автомобилите. Видеото обаче има над 2,5 млн. гледания, като тоя е доказателство за това, колко опасно е да се кара с подобна скорост.

Снимка и видео: Carpool of Eren

0 от 500
  • #32
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Знаете ли откога в Германия хората почнаха да не дават мигач и да се престрояват така?Много просто - откакто Германия стана балканско-арабска провинция. Минаха времената на немски ред и диспицплина.
  • #31
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Димитър ( преди 3 години )
    Ама що за глупост...Не е опасно да караш с 240 на магистралата която е в перфектно състояние.Опасно е да излезеш в най-лявата лента със скорост от 100 км в час. Пълен *** е тоя със шкодата.
  • #30
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До тези писали горната статия,в случая се вижда,че не високата скорост е причина,а този мижетурец където с Шкодата се престроява без мигач и без да погледне какво се случва около него,като кон с капаци. Дори скоростта да бе по-ниска да кажем 150 км/ч което е ниско за аутобана пак резултата е същия. Четете правилника и го осъзнавайте,промяната на посоката се извършва с указател за това и след като си убеден,че не застрашаваш другите участници в движението.И с ниски скорости стават гафове.
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Просто карайте внимателно и се събразявайте с другите, иначе в Германия при скорост над 130, независимо дали си виновен или пътя е без ограничение, се водиш виновен при катастрофа, четох го в едно немско законче
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    А,от всички пишешщи и порицаващи този с ГТИ-то някой забеляза ли знака за отпадане на всички ограничения появил се преди да стане инцидента. До него пича караше с малко над 100 км/ч,а малко преди засичането скоростта бе над 220 км/ч колко точно можем да се доверим на данните посочени в заглавието. А този с чешкото недоразумение се престроява без да подава мигач и без да хвърли поглед в огледалото за обратно виждане. Вината е на този с Шкодата защото е в Германия не в Бг.
  • #27
    8 rate up comment 3 rate down comment
    до 18 ( преди 3 години )
    Разбирам какво имаш предвид, обаче ако наистина трябва да се спазва максимално допустимата скорост по нашите магистрали, повярвай ми и двете ленти ще бъдат задръстени. В днешно време 75% от колите могат да си поддържат тази скорост, но при този поток от камиони тип ТИР по нашите пътища, едната лента ще е запълнена от тях а другата от автомобили с най-различни възможности. В крайна сметка всички ще са многократно по-изнервени и ще бъде много по-опасно. Единственият вариант е ъпгрейд на пътищата.
  • #26
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Няма ( преди 3 години )
    Много бързо спря за движещ се с 240 км/ч.
  • #25
    6 rate up comment 14 rate down comment
    край ( преди 3 години )
    Преди да се престроиш поглеждаш в огледалото ако няма близо кола - престрояваш се.Обаче очакваш колата в най-лявата лента да се движи с разрешената скорост и всичко е ок.Ако обаче тя се движи със 240 -300 км/час - както е далече така идва до теб .Виновен е този дето се движи с превишената скорост. Това за България.В германия има магистрали без огрраничение /единствена е в света/ така се оправдава производството на коли дето вдигат по 300-400 км/час.Реално те са опасни и замърсяващи
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    По прочутите немски аутобани ограниченията ги поставят участъците в ремонт и платна широки малко над 2метра , както и комионджиите, които изпреварват друг камион с разлика от 3-5км/ч и 5минути чакаш на опашка, и тамън се прибере и тръгнал следващият .... Два пъти прекосих немско отиване и връщане , по различен маршрут и двата пъти ситуацията бе същата, камиони до къде ти поглед стига и някой ги изпреварва със 100-110....
  • #23
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Незнаещ ( преди 3 години )
    До 23 тук и полицията кара в лява лента ,по правилник не трябва да се движиш с под 130км в нея,ако няма ограничение