IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата цел пред Tesla - 20 млн. продажби през 2027 година

Илон Мъск потвърди излизането на два напълно нови електомобила

Продажбите на Tesla ще достигнат 20 млн. бройки на година, като това ще стане през 2027 години, заяви главният изпълнителен директор на компанията Илон Мъск. Той е убеден в успешното развитие на производителя на електромобили, като това се дължи както на увеличаващото се търсене на коли на ток, както и на подобряването на техните технически параметри.


Tesla


Мъск очаква до края на годината Tesla да достави още 141 000 електромобила на клиентите си, като така общият брой за годината ще достигне 483 000. Ако това бъде постигнато, компанията ще регистрира с 30% по-висок резултат от 2019 година. За сравнение, Ford предвижда спад на продажбите си с 20% в сравнение с миналата година.

В профила си в Twiiter шефът на Tesla потвърди предстоящото пускане на два нови модела, които ще струват по 25 000 долара (за сравнение, в момента Tesla Model 3 се предлага в най-достъпния си вариант за 38 000 долара). Един от новите електромобили ще е за Европа и ще се произвежда в Германия, като ще се конкурира с Volkswagen ID.3. Вторият ще се прави в Китай и ще бъде насочен само към вътрешния пазар.


Tesla


Мъск уточни, че става дума за компактни модели, а не за опростени версии на седана Model 3. Той допълни, че новите батерии на Tesla - формат 4680, представени преди няколко дни, ще се поставят само на пикапа Cybertruck и на камиона Semi, чието производство все още не е стартирало. Те обаче ще бъдат готови едва през 2022 година, което вероятно ще забави и излизането на двата товарни електромобила.

Що се касае до моделите на Tesla, сглобявани в САЩ и Европа, те ще запазят класическите литиево-йонни акумулатори, но ще имат по-голям капацитет. Тези батерии се произвеждат съвместно с Panasonic.


Tesla


На свой ред, китайският бюджетен електромобил ще получи литиево-ионните фосфатни акумулатори, поставяни на местната версия на Model 3. Тези батерии са разработка на китайския концерн CATL, от който Tesla ги купува.

Снимки: Tesla

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Завода в Китай е за 500 хил автомобила, за толкова може би ще е и този в Германия, въпреки, че там имаше инфо за 3000 коли на седмица, което е доста под 500 хил, с американските заводи криво ляво ще добута до 2 милиона производствен капацитет! Или през следващите няколко години трябва да построи още 40 завода или остава някой да се е объркал с тия 20 млн... най-вероятно някой предозирал...
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хаха, да ама може да се каже и така: само за година Тесла скъси разликата до Форд с близо една четвърт!
  • #3
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Иначе казано, през 2019г Тесла продадоха 371х.коли, а Форд 5млн386х.През 2020 Тесла ще продаде 483х, а Форд 4млн309х.
  • #2
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    А освен това изгърмя и единствения коз на електричарите - новите батерии чудо, дето щели да карат по милион км и да са без пари - оказва се кво... че те няма да се предлагат за да ги наречем "шосейните" варианти - демек напредъка е никакъв спрямо конглокенцията, която не спи
  • #1
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Пак е злоупотребил с белото. Половин милион, които и тая година няма да ги стигне като продажби беше цел от преди 5 години. 4000% увеличение на продажбите... това не е друсане, вече си е обикновена глупост.