IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новата цел пред Tesla - 20 млн. продажби през 2027 година

Илон Мъск потвърди излизането на два напълно нови електомобила

Продажбите на Tesla ще достигнат 20 млн. бройки на година, като това ще стане през 2027 години, заяви главният изпълнителен директор на компанията Илон Мъск. Той е убеден в успешното развитие на производителя на електромобили, като това се дължи както на увеличаващото се търсене на коли на ток, както и на подобряването на техните технически параметри.


Tesla


Мъск очаква до края на годината Tesla да достави още 141 000 електромобила на клиентите си, като така общият брой за годината ще достигне 483 000. Ако това бъде постигнато, компанията ще регистрира с 30% по-висок резултат от 2019 година. За сравнение, Ford предвижда спад на продажбите си с 20% в сравнение с миналата година.

В профила си в Twiiter шефът на Tesla потвърди предстоящото пускане на два нови модела, които ще струват по 25 000 долара (за сравнение, в момента Tesla Model 3 се предлага в най-достъпния си вариант за 38 000 долара). Един от новите електромобили ще е за Европа и ще се произвежда в Германия, като ще се конкурира с Volkswagen ID.3. Вторият ще се прави в Китай и ще бъде насочен само към вътрешния пазар.


Tesla


Мъск уточни, че става дума за компактни модели, а не за опростени версии на седана Model 3. Той допълни, че новите батерии на Tesla - формат 4680, представени преди няколко дни, ще се поставят само на пикапа Cybertruck и на камиона Semi, чието производство все още не е стартирало. Те обаче ще бъдат готови едва през 2022 година, което вероятно ще забави и излизането на двата товарни електромобила.

Що се касае до моделите на Tesla, сглобявани в САЩ и Европа, те ще запазят класическите литиево-йонни акумулатори, но ще имат по-голям капацитет. Тези батерии се произвеждат съвместно с Panasonic.


Tesla


На свой ред, китайският бюджетен електромобил ще получи литиево-ионните фосфатни акумулатори, поставяни на местната версия на Model 3. Тези батерии са разработка на китайския концерн CATL, от който Tesla ги купува.

Снимки: Tesla

0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ivan ( преди 1 седмица )
    Мечти, мечти. Ако успее и 2 милиона да продава до тогава, трябва да скача до тавана от радост. Пълни лъжи и празни приказки, 20 милиона???Явно не познава добре числата, както и *** дето му надуват цената на акциите
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Гоуфо утече ;)
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 14, 15 ( преди 4 седмици )
    bYD си произвеждат сами батериите а LG и CATL също си имат много добри които не отстъпват значително от тези които Тесла с Панасоник произвеждат (даже на BYD и Катл са доста по-евтини и ползват технологията клетка в пакет без модули която Тесла смята да ползва в бъдеще макар че и така са малко по-тежки защото са друг вид) а за бъдещите батерии на Тесла ще видим може да ги произвеждат с партньори а може и други производители да обявят значителен напредък през това време
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 4 седмици )
    Знаете ли че: и в най-бруталните коли на ток се залага миниатюрно забавяне на реакцията на *** на газта, защото поради движението на тока със скоростта на светлината, ускорението е толкова внезапно, че веднага след натискане на *** на газта от тласъка напред го пускаш, понеже кракът ти по закона за инерцията остава на едно място. Стига се до парадокса, че не можеш да натискаш газта, понеже колата ти бяга изпод гъ3a..
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    TSLA ( преди 4 седмици )
    Koнкуpенцията не спи? Koнкуpенция на практика НЯМА. На света има само ЕДИН автомоболен производител, който разработва и произвежда собствени клетки. В аматьорските срещи новобранците още държат. Нещата полека влизат в профибокса и тогава зейва един кратер: на едните ще им извиват ръцете доставчици и производители на клетки с цени, обеми и допотопна химия, докато другия бълва продукция от собствени заводи и ги захранва със собствени находища. Тук никой си няма б е г л а идея за какво иде реч.
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    TSLA ( преди 4 седмици )
    Светата Истина - ако всеки човек разполагаше с по един милион (колкото се пада от разпределянето на световния паричен резерв), то до момента Тесла щяха да са продали един милиард автомобила "на зелено" и щяха да си блъскат главите как изобщо да ги произведат.
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    от... ( преди 4 седмици )
    20млн тесли поне 22млн ще са дефектни!
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До минтири тинтири ( преди 4 седмици )
    Пич, я първо провери колко процента пазарен дял за ЕЛЕКТРИЧЕСКИ автомобили има Тесла в Китай и в Щатите, които са едни от най-големите пазари. Скоро ще има такъв пазарен дял и в Европа когато си построи фабриката. Всички обясняват че ще продават електромобили, много електромобили, но засега никой не знае откъде ще взима батериите. Тесла е единствената компания която си ги произвежда сама, която има мини за литий и има дългосрочни договори с всички големи производители на батерии.
  • #11
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Тесла настигна по-продажби компании като Волво и JLR. До 2 г. ще е задминала нишови играчи като Субару и Мазда. Оттам нататък вече не се знае. Но фалити и продажби ще се случат доста сред традиционните компании, най-вече в Япония, където всички разчитат на Тойота за партньор, а тя още си вярва в 20-годишните хибриди, които никой не купува, ако има избор..
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Какви ги дрънка ( преди 4 седмици )
    Странно е че понякога за радост на хейтърите пише подобни простотии а това даже противоречи на твърденията за автономни Ел. таксита който ще са изгодни и в същото време печеливши и ще намалят значително продажбите на коли като цяло според мен Мъск идеално знае че едва ли някога(или поне този век) някоя марка ще продава 20млн коли годишно