Много е трудно да се търсят недостатъци на най-популярния модел в историята. Без значение дали става дума за нов автомобил или за употребяван, Toyota Corolla продължава да се радва на сериозно търсене на пазара. В случая експертите от Autoweek се спират на десетото поколение, което се произвежда от 2006 до 2013 година. То се предлага само като седан, тъй то хечбекът беше заменен от отделен модел Auris.
През 2009 година Corolla претърпя фейслифт, като на външен вид той беше козметичен, но пък донесе сериозна модернизация на основните агрегати. Част от тях е появата на автоматична скоростна кутия с хидротрансформатор, която замени роботизираната трансмисия при модела.
Вижте силните и слабите страни на модела в ГАЛЕРИЯТА:
Доста по-рядко на пазара се срещат други двигатели, предлагани за десетото поколение на Corolla. Бензиновите 1.4 (4ZZ-FE), 1.33 (1NR-FE) и 1.8 (1ZZ-FE) общо взето не се отличават значително, като имат и сходни проблеми – склонност към получаване на нагар по стените на цилиндрите и увеличение на „апетита“ за масло при по-голям пробег. Дизелите са 1.4 и 2.0 D4D, както и 2.2d, като те се отличават с ниския си разход на гориво, но пък са със сравнително малка мощност и това кара мнозина да ги отбягват.