Много е трудно да се търсят недостатъци на най-популярния модел в историята. Без значение дали става дума за нов автомобил или за употребяван, Toyota Corolla продължава да се радва на сериозно търсене на пазара. В случая експертите от Autoweek се спират на десетото поколение, което се произвежда от 2006 до 2013 година. То се предлага само като седан, тъй то хечбекът беше заменен от отделен модел Auris.
През 2009 година Corolla претърпя фейслифт, като на външен вид той беше козметичен, но пък донесе сериозна модернизация на основните агрегати. Част от тях е появата на автоматична скоростна кутия с хидротрансформатор, която замени роботизираната трансмисия при модела.
Вижте силните и слабите страни на модела в ГАЛЕРИЯТА:
Основните предложения на пазара са с мотор 1.6 (1ZR-FE, 124 к.с.), който често е сочен като еталон за „железен двигател“. При по-старите бройки обаче често се натрупва нагар в цилиндрите, като при пробег между 100 000 и 150 000 се стига до повишена консумация на масло. Моторът е модернизиран през 2009 година, като това се отразява на надеждността му и той спокойно може да изкара до 300 000 км. Ангренажният ремък служи безпроблемно до 150 000 км, но това не се отнася за помпата за охлаждане и термостата.