IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz E-Class на старо – какво да очакваме?

Експерти посочиха силните и слабите страни на поколението W212

Mercedes-Benz Е-Class е сред най-популярните модели на германския производител, а поколението W212 вече се предлага на сравнително разумни цени, което го прави и особено популярно на пазара на употребявани автомобили. Затова експертите от Autoweek разгледаха силните и слабите страни на луксозния седан, за да може евентуалните бъдещи купувачи, да преценят дали си заслужава парите. Както и какви подводни камъни да очакват, когато им се наложи да обслужват или ремонтират автомобила.

Поколението W212 на бизнес-седана излезе през 2009 година, като компанията от Щутгарт оборудва модела с широка гама силови агрегати. Сред тях има бензинови и дизелови мотори с обем от 1,8 до 6,2 литра. През 2013 години E-Class претърпя сериозен фейслифт, при който инженерите на Mercedes-Benz отстраниха някои технически недостатъци на модела.

Вижте силните и слабите страни на модела в галерията:

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #39
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Марчело ( преди 10 месеца )
    Абе не е най добрата марка все пак
  • #38
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Това за скоростната кутия издържаща цели 250 000 км, ме подсети за бившият ми испански шеф, има предната Е-класа и след 11 години и 264хил км се бръкна 2800 за скоростна кутия и след 6 месеца още 750 пак за скоростна кутия , но "за друго нещо" ... Та напълно вярвам че почти сигурно че като си купите перфектния нов внос - ще опрете до варненския майстор на автоматици.
  • #37
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Кокимотоо ( преди 11 месеца )
    Всеки който си купи мерцедес след 2010 мислейки, че ще кара здрав автомобил от класа жестоки се лъже[да не споменаваме и другите две немски марки]. Сервизацията на един такъв автомобил е убийствена, пътят с нея не сигурен, 8 месеца от годината е в ръцете на собственика, 4 в на майстора. Единственият плюс е при инцидент, по скъпа кола по сигурна, и струва скъпо на собственика. Трите марки буквално, както каза един колега в постовете изхранват сервизите в Бг.
  • #36
    10 rate up comment 11 rate down comment
    dakk ( преди 11 месеца )
    Такъв автомобил единствено под 100 000 км. реални , с история и допълнителна гаранция от официален дилър. За долоспоменатите марки бих добавил че имат перфектен маркетинг . С две думи не са това за което ги представят. Това са марки автомобили за правене а не за каране.
  • #35
    17 rate up comment 3 rate down comment
    dakk ( преди 11 месеца )
    Ми очаква се в 90% процента от случаите да бъде автомобил здраво каран , добре подържан до момента в който се налага ремонт от хиляди евра и тогава към Бг.Километри над 300 000 минимум.Понеже карах 12 г. автомобил от тази марка и само инатлъка ми ме спираше да се отърва от нея (голяма грешка) при стоенето в сервизите нон стоп ви казвам че автомонтьорите се издържат от Мерцедес , БМВ и Ауди. И това е не защото са лоши автомобили а че ние ги купуваме на края на живота им.Такъв автомобил ....
  • #34
    14 rate up comment 2 rate down comment
    w221 ( преди 11 месеца )
    Гледам, че тука основно коментират такива: "един приятел така", "Един приятел онака"...Бе, хора идете в статиите за коли, каквито там имате, ако изобщо имате, и ни оставете на мира със злобните си забележки!!!
  • #33
    7 rate up comment 3 rate down comment
    U2 ( преди 11 месеца )
    до 27. Какво общо имат СLA и Hyundai Sonata,....!? Едното е СУВ в С-сегмента, другото седан в D-сегмента. Абсолютно различни като автомобили. Изненадвам се на невежството!P.S: Е-класата също не е в класа на Сонатата. Тя е в по-горния, Е-сегмент. Просветете се малко преди да се правите на компетентни!
  • #32
    2 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Един приятел си поръчка "жип" GL. Чака го 12 месеца от Щатите, някъде в Калифорния ли не знам къде ги правили. Изсипа един чувал пари и след 6м му се пукна блока.. Направо закривай тая смешна марка.
  • #31
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    #30 Имам 2 приятели единия фен на Мерцедес, другия на БМВ. И двамата карат перфектни и безпроблемни коли като ги питаш, но почти всеки път като се видим или тамън са ходили или ще ходят на майстор.
  • #30
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Хи хи ( преди 11 месеца )
    Тук бая клепоухи адепти на легена от Щутгарт, който отдаааавна не е това, за което го представят, ама като се прекараш за нещо дето те центри само така е, добре, че са французите да им покажат как се правят двигатели, че тия май са позабравили, а на *** дето карали 5 г без проблем бараки на 400-500 к успех....хи хи