IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota Corolla на старо – какво да очакваме?

Експерти посочиха силните и слабите страни на десетото поколение на модела

Много е трудно да се търсят недостатъци на най-популярния модел в историята. Без значение дали става дума за нов автомобил или за употребяван, Toyota Corolla продължава да се радва на сериозно търсене на пазара. В случая експертите от Autoweek се спират на десетото поколение, което се произвежда от 2006 до 2013 година. То се предлага само като седан, тъй то хечбекът беше заменен от отделен модел Auris.

През 2009 година Corolla претърпя фейслифт, като на външен вид той беше козметичен, но пък донесе сериозна модернизация на основните агрегати. Част от тях е появата на автоматична скоростна кутия с хидротрансформатор, която замени роботизираната трансмисия при модела.


Вижте силните и слабите страни на модела в ГАЛЕРИЯТА:


0 от 500
  • #11
    17 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тези недъзи са силно преувеличени и въпреки всичко са бял кахър на фона на проблемите на VW/Audi, описани в предните статии.
  • #10
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Car guy ( преди 1 месец )
    Тука гледам всички карат Ламбота и Бентлита, които сменят макс на две години. :D Пичове дето плюете трошльотата, я кажете честно и с ръка на сърцето коя употреба са ви колите и колко точно здрави са те? Не забравяйте марките. ;)
  • #9
    12 rate up comment 2 rate down comment
    минаващ ( преди 1 месец )
    Изключителна кола-10 г карах такава нова с дизел 1,4Д4Д,след 256000км я продадох и продължават да я карат мои хора.Сглобка-Южна Африка.Колежка кара бензинова версия-1,6 вече 12 години и не иска да я продава.Новата корола не ми вдъхна доверие и при високите й цени и преминах на Хонда сивик1,6 дизел.Дзвер е!
  • #8
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какво толкова не ви хареса за лукса и престижа? Изглежда като луксозен седан.
  • #7
    9 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Предлага лукс и престиж.
  • #6
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Alex ( преди 1 месец )
    Съвсем непретенциозна базова бюджетна кола, освен надценката в цената. В много аспекти доста надеждна, стига да не попадне при немърливи скъперници, които са повечето, които се насочват към такива коли. Минус за тойота е завода в турция, който произвежда автомобили с осезаемо по-скапано качество.
  • #5
    7 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    даже и скъпи за финал
  • #4
    13 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    кошник :) какво да очакваме? чудеса?
  • #3
    23 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    От статията разбрахме, че е неудобна, неергономична и шумна, но затова пък почти всичко и се чупи.
  • #2
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Голяма реклама ( преди 1 месец )
    Ключалките на врати да отказват при студено време. Ангренажният ремък служи безпроблемно до 150 000 км, но това не се отнася за помпата за охлаждане и термостата. Бензиновите 1.4 (4ZZ-FE), 1.33 (1NR-FE) и 1.8 (1ZZ-FE) склонност към получаване на нагар и увеличение на „апетита“ за масло. роботизираната трансмисия MMT (C50A), която е доста чуплива и ненадеждна. лоша ергономия, неудобните седалки, лошата шумоизолация.