Можете да видите емблеми като Peugeot, VW, Honda и Lamborghini върху най-неочаквани продукти
Някои автомобилни гиганти са толкова големи и толкова стари, че бихме могли да срещнем техни инвестиции в почти всеки бранш на бизнеса в някои държави. Което означава, че понякога автомобилните компании се оказват с интересна собственост или пък са инвестирали в области, които са доста далеч от основната им дейност. Тази селекция на списание Autocar ни напомня какво друго, освен автомобили, можем да очакваме от познатите марки.
Автомобилните компании, които правят и други неща (ГАЛЕРИЯ):
3 от 14 | Другите бизнеси на автомобилните компании
Вестник от Fiat
Италианският гигант купува La Stampa, излизащ в Торино, през 1926 година и вестникът се превръща в един от най-големите национални ежедневници в Италия. През 2017 обаче FCA продаде дела си в La Stampa.
Още по темата:
-
Преходът към електромобили може да затрие някои от големите автомобилни компании
-
Продажбите в САЩ се забавят, но главният проблем е инвазията на технологичните компании